Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tal til 1. budget og forretningsplan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg drømmer om min egen virksomhed (Noget med Cafe og noget med Genbrug:), og har taget nogle dage fri fra arbejde for at skrive Forretningsplan og lave budget - har indhentet skabelonerne fra Startvækst.dk. 

Jeg har en ide omkring hvad mine produkter/ydelser ville koste, men der er rigtig meget i budgetskabelonen jeg ikke aner noget som helst om. 

Hvad koster en revisor og en advokat (opstart/årligt?) for en enkelmandsfirma? 

På forhånd tak for hjælpen! 

Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 12:02

Hej

Der er store forskelle på revisor priser også afhængigt af om du ønsker hjælp til at bogføre og momsafstemning 

Min pris for bogføring og momsafregning pr kvartal ligger på 1500 pr kvartal og udarbejdelse af regnskab på 3000 - 5000 pr år så et sted mellem 10 og 12.000 afhængig af hvor hurtig du vokser og bilags mængden gør det samme.

Mvh

Jakob Rigdahl

www.dinlokaleregnskabspartner.dk

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:16

Tak for svar - så tror jeg at jeg budgetterer på ca 1.000 kr pr måned. Er der store prisforskelle afhængig af selskabsform? Jeg havde umiddelbart tænkt at skyde 80.000 og vælge Aps, for at ikke risikere min familiens økonomi ved at hæfte personligt. 

I øvrigt bor vi i samme by så det kan være jeg kan bruge dine services når jeg kommer længere hen... :) 

Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 12:23

Det bliver lidt dyre når der er tale om APS når vi taler årsregnskabet da der som hovedregel er revisorpligt på et APS, dette kan dog fravælges, hvis man opfylder visse krav.

Jakob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)