Jeg har nogle mærklige sider der er indekseret i google - dem kan jeg godt finde ud af at få væk.
Hvordan er det nu jeg tjekker alt det der er indekseret?
Men jeg har en url hvor man kan logge på min side som admin. Den giver mig samtidig en masse spam. Kan jeg ikke få den væk i google ideks men stadig selv bruge den ???
De der google?+ man kan få til sin side af folk. ?vis man har mange af dem har det så en positiv effekt og samme spørgsmål om twitters
Facebook. giver det noget seo mæssig at have mange likes ???
f.eks. sådan noget her - Ved godt der er mange mærklige sider men de siger alle det der med at pakkeløsninger?? forstår jeg ikke....
ER der noget her jeg skal kigge på? har koblet analytics på. DE 12 fejl warnings er også væk. men kan kun lave en om ugen. (tjek af siden)
Du kan tjekke hvor meget af din side der er indekseret ved at skrive f.eks.
site:inmedia.dk
i google kommandoprompten.
Ang. din login side til admin, kan du bare smidde en "no-follow" og "noindex" på.
Sociale medier som facebook, har også betydning for SEO, ja... Antallet af "likes" betyder som sådan intet... Men husk... Jo flere likes - des flere links... Og dermed mere omtale ;)
alle ting betyder noget nogle mindre end andre der er så mange ting de nævner på disse og lad dig ikke stresse over et par enkel minusser , med det giver en god viden hvad man kan forbedre på ens hjemmeside og det viser sig at man kan altid forbedre ens hjemmeside
gode ting no frames og no flash kan have en lille effekt ingen ved hvor meget hver eneste ting betyder men jo bedre din side er efter alle reglerne jo bedre er din chance i google
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvorfor dog det han får fortsat i vide, at ud af 46 søgeresultater er der ifølge dit link på side 3, 30 sider der er indekseret. de øvrige er udeladt, da de minder om de forrige.
Hvori er forskellen og det "lidt bedre". ? Nå Maler Møller får samme information, at der er en "masse" sider der er fejlbehæftede og det var det han spurgte om med sin opstart af tråden ?
Eller skal manden bare forvirres på et lidt "højere plan" ?
Det var måske rart hvis der sad en Drupal ekspert derude. ??