Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akummulering af lager

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er helt ny indenfor entreprenørbranchen, og er for nyligt påbegyndt opsættelsen af min første webshop.
Der mangler stadig en del layoutmæssige ting som skal ændres på shoppen, afventer især et logo design fra en ven.

http://www.boldshop.dk

Som i kan se, er planen med shoppen at sælge ALLE former for bolde.

Jeg er pt ved at få shoppen cvr-registreret, og synes derfor at det er ved at være tide at få anskaffet mig et lager, eller dropshipping aftaler.
Desværre er jeg helt grøn på området, jeg hvordan jeg skal få anskaffet mig et lager.

1. Skal jeg kontakte producenterne direkte?

2. Er der andre billigere måder at få anskaffet bolde på? (tænker på fragtpris for bolde hvis de skal importeres fra et udenlandsk firma).

3. Har jeg sigtet for højt, mht. alle de forskellige former for bolde jeg håber at kunne blive forhandler af?

4. Stiller grossisterne/producenterne visse krav til mig, før at de gider at sælge mig bolde?

5. Findes der dropshipping aftaler indenfor bold-industrien?

6. Sidst men ikke mindst er jeg ikke ekspert på alle sportsgrene, og har derfor ikke styr på hvilke bolde jeg skal fokusere på at få på lager indenfor de forskellige sportsgrene. Så hvis der er nogen her på amino som har forstand kvalitetsbolde indenfor de forskellige sportsgrene, må i meget gerne give mig nogle fifs til hvilke producenter jeg skal tage kontakt til osv.

Et sidste afsluttende spørgsmål, hvad synes i om idéen med en shop som forhandler alle slags bolde? Jeg læste mig frem til at det gjaldt om at finde en lille niche af produkter man ville sælge, og syntes at en bold-shop ville være en god idé. 

Mvh Jonas Mohr Pedersen
Boldshop.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)