Hej, jeg driver en lille og rimelig nystartet webshop med salg af baby- og børneudstyr. Mit salg er mest til private, men har dog enkele erhvervskunder inde over. En af disse erhvervskunder har jeg et udestående med på ca. 2500 ex. moms. Jeg har sendte i alt 3 rykker nu, den første uden gebyr, de 2 efterfølgende med 100kr gebyr pr. rykker. Sendt med 10+ dages mellemrum. Pga det lige har været ferietid, har jeg givet god tid mellem de enkele rykker. På trods af afskellige forsøg på at få kontakt til min kunde, hører jeg intet fra personen. Jeg har sendt mails (via en mail adresse kunden tidligere har brugt til kontakt til og fra mig, her kan jeg se at mine mails går i gennem, men ikke bliver læst/igoreret), jeg har sendt den sidste rykker som et alm. brev. Ringer jeg på kundens telefonsnummer, går den direkte til telefonsvarer. Jeg overvejer nu seriøst at sende kunde til inkasso, men da jeg bare er en lille nystartet webshop, må det helst ikke være for dyrt for mig. Er der nogle her, som har kendskab til billigt og effektiv inkasso? Eller andre forslag? Kan jeg undgå at sende min kunde til inkasso, vil det helt klart være at fortrække. På forhånd tak,
Venlig hilsen Henrik |
Hej Henrik
Prøv og søg på inkasso så skulle du gerne komme flere med no cure no pay.