Da vi påtænker at installere GPS trackere i store dele af firmaets aktiver, er jeg på udkig efter et mobilabonnement/ taletidskort med lav eller ingen betaling, for inaktivitet.
Stort set alle de selskaber jeg har tjekket, tager 10 kr. om måneden, hvis kontoen er inaktiv :-( (Selv dem der reklamerer med intet abonnement osv.) Det løber desværre op, da vi taler om mange GPS trackere.
Fås der specielle simkort til formålet, eller er der nogen der kender et selskab, der IKKE opkræver for inaktivitet, eller forælder indbetalt taletid, så man alligevel skal indbetale hvert år?
Tak for dit input. I første omgang skal vi bare prøve det af, så i første omgang bliver det nogle få simkort. Men på sigt vil der være tale om ca. 100. Men hvis det koster teleselskaberne de 120 kr. er det jo meget fair med de 10 kr. om måneden, selvom det er lidt vildledende, at kalde det "uden abonnement"
Stort set alle de selskaber jeg har tjekket, tager 10 kr. om måneden, hvis kontoen er inaktiv :-( (Selv dem der reklamerer med intet abonnement osv.) Det løber desværre op, da vi taler om mange GPS trackere.
Ja 10 kr, ser ud til at være mindstebeløbet som det koster at have et simkort aktivt - Onfone kørte førhen med et taletidskort, og da Onfone jo praler af nul gebyrer, var dette taletidskort løsningen på dit problem. Men desværre har Onfone stoppet med at udbyde den løsning.
De kort vi benytter pt, ligger på minimumsbeløbet 10 kr pr md.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk