Hej amino'er :-)
Nu har jeg rodet med min nye affiliate side i et stykke tid og inden jeg egentligt er færdig eller har arbejdet ordenligt med SEO er der så småt begyndt at komme indtægt :-)
Men jeg har lavet en wordpress side, og købt et plugin, således at alle mine priser altid er fuld opdateret, da det hele foregår automastisk :-) (Spare mig for meget tid) :D
Jeg søger en fyr/pige der kan hjælpe mig med at få lagt nye produkter og holdt siden vedlige.
Det er ikke et arbejde der kræver det store af dig, dog lidt oplæring og du er kørende, men jeg har dog sat et krav at du er +16 og kommer gerne fra Nordjylland/aalborg -> Flytter muligvis snart på kontor(ikke sikkert endnu)
Tiden det vil kræve om ugen bestemmer du helt selv, men jo mere man arbejderm, jo flere penge tjener man jo :) Arbejdet kan klares hjemmefra.
LØN: Aftales med personen selv.
Andet spørgsmål:
Har du en webshop med hårprodukter? Og ønsker at være på danmarks nye store affiliate site med hårprodukter, kan du kontakte mig og vi kan finde en løsning.
Ser frem til at hører fra nogen :-)
Øsnker du besøge siden, kan du finde den her og finde en masse Billig voks" href="http://www.stylehair.dk" target="_blank">billig voks
Med venlig hilsen
Morten Johansen