Hej alle :) Jeg er lidt af en spasser til webshops - men vil utrolig gerne have en med brugt tøj til yngre piger. Skal derfor bruge en rigtig pæn og enkel webshopløsning hvor jeg ikke selv skal til at designe alt muligt - vil kun ændre/tilføje noget tekst og billeder. Den skal være virkelig handi-venlig for jeg kan slet ikke overskue alle mulige tilvalg og moduler osv man skal have oveni. Kort sagt en færdig designet hjemmeside der IKKE ligner en fra år 2000 men som er moderne og nutidig. Med alle de ting man kan have brug for til salg af tøj samt betalingsløsning (dankort m.m.) inkl. Er der nogen der kan hjælpe en fortvivlet googler der har været igang i 3-4 timer uden held :o |
Jeg skal bruge en webshop løsning med alt inkl.
Du skal være velkommen til at kigge forbi hos os, hvis du ikke mener 2995,- i oprettelse og 499,- om måneden er en formue :) Den kan naturligvis også bare betales af en gang. Thomas |
Alt inkl. Skulle ikke foretage mig andet end at tilføje produkter, tekster og billeder. Kan varmt anbefale dem, hvis du ikke gider bruge tid på teknik, opdateringer osv og bare vil koncentrere dig om at sælge. |
Jeg kan klart anbefale Wuuzuu, Til dette formål, de levere virkelig kvalitet for pengene! |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Super flot hjemmeside!!!! Syntes bare det er svært at overskue - hvilket er et generelt problem for alle disse firmaer der kan tilbyde produktet. Det er ikke så kvindevenligt :)
Jeg vil bare kunne trykke på 1 (overdrivelse fremmer forståelse) knap og så er jeg igang med at tilføje produkter på hjemmesiden.
|
Hvis du ønsker en ny design, kan jeg ændre design for mere kvindelig look ,brugervenlig .. Mustapha |

Hejsa. Hvis du læner dig tilbage, så lader du os om alt det tekniske og levere en færdiglavet webshop til dig udfra dine ønsker. Så kan du koncentrere dig om det du gør bedst. Hos EuDesign tilbyder vi en service af højt niveau og lækker kvalitet. Vores professionelle pakke til kun 9998 ,- indeholder: - Unikt logo - Unikt design efter dine ønsker - Økonomistyring - SEO optimeret webshop - CMS i Prestashop som er utrolig nemt for begyndere og så kompleks og mange muligheder at eksperter bruger det. - Facebook Timeline med logo og banner design - For større kunde tilgang - Facebook shop - til øget salg og trafik til din webshop - 1000 Visitkort med eget design - 650 Kr. gratis markedsføring via Google Adwords - Fri trafik og 3 Mdr. gratis hosting hos UnoEuro .... Og meget mere :) Hvis det har din interesse så skal du være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog, vi levere først når kunden er tilfreds. Mvh. Jesper Krogfelt |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.