Rigtig fin hjemmeside, i har fået stablet på benene. En måske mindre detalje der irriteret mine øjne, var under "ældre nyheder", der står både for henholdsvis 2013 og 2014, men såvidt jeg ved er vi stadig i 2012.
Vel bedre at skrive 2013 og 2014 når vi har i årene?
Var lige forbi din side - også skoledu. Ser godt ud - giver et professionelt indtryk og dit koncept virker spændende og til en fornuftig pris. Men det er svært at "købe" på siden. Man skal søge lidt rundt for at finde pris og bestille. Jeg ville gøre det nemmere at prøve produkter og derefter købe det - specielt for private brugere. Dvs - "Prøv det gratis" på forsiden og "Køb her" også på forsiden. På billederne ser det ud til der også er en ipad løsning - den ville jeg også promovere mere tydeligt.
Mange tak for din feedback Ole - Indlægget her blev lavet før vi havde lanceret Skoledu.dk, så det er alletiders at du selv har været inde og kigge nærmere på det efterfølgende.
Det er meget værdifuldt at læse de umiddelbare indtryk, og vi vil bestemt overveje at se nærmere på de ting du nævner.
Tak for din respons Karsten. Lige nu har vi arbejdet mest på SEO i forhold til skoledu.dk, og mangler fortsat en del, men jeg vil da lige følge op på de ting du nævner.