Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til digitalt forlag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Danviden - Det digitale forlag Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere og andre gode folk på Amino

Vi er netop blevet færdige med hjemmesiden til vores nye digitale forlag "Danviden". Siden kan findes på danviden.dk.

Vi vil gerne høre jeres ærlige mening på godt og ondt, og særligt om I oplever nogle fejl på siden, som vi muligvis har overset.

Venlig hilsen

Lasse

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:28

Hej Lasse,

Rigtig fin hjemmeside, i har fået stablet på benene. En måske mindre detalje der irriteret mine øjne, var under "ældre nyheder", der står både for henholdsvis 2013 og 2014, men såvidt jeg ved er vi stadig i 2012.

Vel bedre at skrive 2013 og 2014 når vi har i årene?

Blot hvad jeg synes, ellers flot hjemmeside :)

Fortsat god dag

Mvh.

Peter

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 11
Fra  Danviden - Det digitale forlag Skrevet kl. 19:48

Hej Peter

Tak for din kritik. Det har du ganske enkelt ret i. Det tror jeg vi vælger at fjerne, selv om vi nogle gange forsøger at bevæge os ind i fremtiden :)

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Fra  3D-Aviation Skrevet kl. 22:07

Hej Lasse,

Var lige forbi din side - også skoledu. Ser godt ud - giver et professionelt indtryk og dit koncept virker spændende og til en fornuftig pris. Men det er svært at "købe" på siden. Man skal søge lidt rundt for at finde pris og bestille. Jeg ville gøre det nemmere at prøve produkter og derefter købe det - specielt for private brugere. Dvs - "Prøv det gratis" på forsiden og "Køb her" også på forsiden. På billederne ser det ud til der også er en ipad løsning - den ville jeg også promovere mere tydeligt.

Held og lykke med det.

Mvh Ole

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 11
Fra  Danviden - Det digitale forlag Skrevet kl. 11:58

Mange tak for din feedback Ole - Indlægget her blev lavet før vi havde lanceret Skoledu.dk, så det er alletiders at du selv har været inde og kigge nærmere på det efterfølgende.

Det er meget værdifuldt at læse de umiddelbare indtryk, og vi vil bestemt overveje at se nærmere på de ting du nævner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Seo-mæssigt er der en del at arbejde med, f.eks.:

I har duplicate content på forsiden, da den svarer på både danviden.dk/index.php og danviden.dk/forside.html.

Meta description mangler på forsiden og jeres nyheder.

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 11
Fra  Danviden - Det digitale forlag Skrevet kl. 23:22

Tak for din respons Karsten. Lige nu har vi arbejdet mest på SEO i forhold til skoledu.dk, og mangler fortsat en del, men jeg vil da lige følge op på de ting du nævner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)