Hej alle på Amino, Ja jeg er kommet der til hvor jeg gerne vil finde mig en forretningspartner som har lyst til at gå i krig bl.a.med skønhedsbranchen - har du noget i forvejen i den retning jamen så lad os slå os sammen. Jeg har været længe undervejse med dette indlæg, da jeg som mange andre iværksættere gerne vil det hele selv. Når man så kommer godt i gang indser man at hvis man var to kunne man nå meget længere. Jeg antager inklusiv mig selv at der er mange der er bange for at give noget fra sig eller tage del i andres. Selvom det kan medføre et spændende eventyr. Så hvis du er derude og har lyst til at lære mig at kende og vi sammen kan lave en super forretning så tøv ikke med at kontakte mig. Jeg er meget åben for forretningsforslag, andet input og låser dig ikke fast i min måde at gøre tingene på, som nævnt kan det jo være at du har noget der også kunne have min interesse som vi så kunne sammenkoble ud fra hvad vi finder frem til. Her kan du læse lidt om hvad jeg har gang i og ønsker til dig: Forretningspartner søges til mindre virksomhed med egen produktion, import og eksport primært til skønheds og wellness branchen. Hele landet. Du tilbydes bl.a.: En indgangsbillet til en branche i høj vækst hvor vi er godt på vej. Du bliver en del af en produktionsvirksomhed og distriubtør med forhandlernet og egne udviklede og importerede kvalitetsprodukter til bl.a. Skønheds og Wellnessbranchen. Vi kan skræddersy samarbejdet ud fra hvad vi finder frem til vil være den bedste løsning- for du har sikkert også gang i noget. Der er ingen krav til din baggrund andet end du gerne være en dygtig forretningsmand som kan indgå i et ligeværdigt samarbejde. Noget af det du gerne må indeholde:
Ja man kan skrive meget, men det vigtigste er at du er ambitiøs, har forretningssans, lyst til at være dig selv, komme med gode indspark og vi sammen kan nå langt. Er du interesseret? Hører jeg meget gerne fra dig hvor vi bl.a. kan aftale et møde og drøfte mulighederne for et samarbejde. Det vigtigste er kemien. for vi skal jo nok se en hel del til hinandne og forhåbentlig i mange år :-) Send mig en mail på madsimpune@hotmail.com med dine kontaktoplysninger og bare lige 4 linier om dig selv. -så kontakter jeg dig. Alle henvendelser behandles dybt fortroligt. Kun seriøse henvendelser ønskes. - en selvfølge. Og ja kære Amino.dk hvad skulle vi gøre uden dig. |
Forretningspartner søges- Det er bedre at være to end én
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)