Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til mailchimp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Er der nogen som har erfaring med importering af CSV filer til mailchimp?

Ydermere erfaring med at importere adresser fra facebook til yahoo/gmail og derefter få det ind i mailchimp?

På forhånd tak!

Vh FSH

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 18:36
Hvis du logger ind i mailchimp og klikker på Create list og udfylder de data du bliver bedt om, herefter klikker du på import udfor listen og nede i venstre hjørne bliver du præsenteret for hvordan du importerer til mailchimp

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil importere fra facebook til gmail og derefter til mailchimp

Du kan sætte en sign up form op direkte på facebook
http://apps.facebook.com/mailchimp/
Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:13

Jesper I. P:
Hvis du logger ind i mailchimp og klikker på Create list og udfylder de data du bliver bedt om, herefter klikker du på import udfor listen og nede i venstre hjørne bliver du præsenteret for hvordan du importerer til mailchimp

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil importere fra facebook til gmail og derefter til mailchimp

Du kan sætte en sign up form op direkte på facebook
http://apps.facebook.com/mailchimp/

Jeg vil importete til yahoo/gmail fordi du netop IKKE kan importere dine facebook venners email adresser direkte ind i mailchimp.

Hvad skal jeg bruge sign up form til? :) Jeg skal bruge emails til at lave en liste jo :)

Vh FSH 

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 16:25
Se det er der nok en grund til at mailchimp ikke accepterer. Det er spam og dermed ulovligt. Du SKAL have accept af dine modtagere.
Du kan imidlertid gøre noget andet. Du kan dele newsletter til socialemedier når du sætter din kampagne op. Det vil sige at du på denne måde kan ramme dine facebook venner.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)