Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan da blive meget bedre...ikke?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også arbejde på at få flere links ind på jeres side...

har lige hurtigt tjekket lidt...

I har lidt over 700 indgående links... ca. 600 er fra fortelt.dk, hvoraf de fleste er fra undersider som jeg ikke lige kan se nogen Page Rank for.

Jeg ville nok prøve at få lidt mere variation i de sider der linker ind til jer... og lidt flere links med høj PageRank... som jeg lige ser det har i 13 links ind med PR 2 eller 3, som det højeste.

Og så vil jeg da gentage de andres opfordring omkring Google Analytics, super vigtigt, og så se på hvordan designet kunne strammes lidt op...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Thomas skriver, så kan jeg kun på det varmeste anbefale, at i lige hyrer en SEO-ekspert til at sætte sig ned, og på en struktureret facon gennemgå hele jeres setup, og komme med en liste i punktform over problemer. Istedet for bare at tage imod en hel bunke gratis råd og tips, som kommer i øst og vest, og som måske ikke lige kan få øje på nogle større, gennemgående problemer.

Men hvis jeg skal forsøge at gribe i øst & vest efter nogle ting, jeg umiddelbart faldt over:

- Der er ikke pæne URL'er, dvs. webadresserne er baseret på en eller anden parameter. Det er altså mange år siden at de fleste platforme bevægede sig væk fra det. Ikke at det nødvendigvis er et problem, men det er heller ikke ligefrem en fordel.

- Sidetitlerne er ikke ligefrem hverken bruger- eller SEO-optimerede. F.eks. "Kølebokse > Campingudstyr :: UniCamping.dk", den kunne måske godt skrives lidt bedre.

- Der er ingen meta descriptions på nogen af undersiderne. Jeg er ihvert fald ikke lige faldet over nogle, andet end på forsiden.

- Den der .NET Viewstate kode, der er i HTML'en, er unødvendigt, og tyder på en gammel / dårlig platform (beklager, jeg siger det råt og uforsødet).

- Kigger man HTML-koden igennem, så er det allerførste link man render ind i til forsiden. Men linket indeholder ingen tekst eller billede med alt-tekst, så linket "kommunikerer" intet over for Google om hvad forsiden egentligt handler om. Så massivt spild af "link power" til jeres forside.

Jeg kunne nok blive ved. Men jeg vil på det varmeste anbefale jer at tage fat i en SEO-mand, og betale ham for i et par timer at lave en liste. Plus eventuelt få ham til at hjælpe jer med lidt keyword research, så i ved hvilke keywords i vil fokusere på.

Disclaimer: Jeg er ikke SEO-mand overhovedet, derfor vil jeg ikke kunne løse opgaven for jer. Men derfor kan i netop også betragte mine råd som forholdsvist uvildige.

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@mark

Er der sandhed i at man ikke bare skal få links fra alle hjørner af internettet, men at det skal være noget som er relevant for indholdet på vores side?

Altså, nytter det at få en hel masse blomsterbutikker og tandlæger til at linke til vores webshop?

Eller gælder princippet om jo flere, jo bedre?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Relevante links tæller langt bedre, så få nogle indenfor dit fag / branche.

Hellere få relevante ind mange skod links fra ting der ingen relation har til din Webshop.

Så vil jeg lytte godt til Søren, han ved om nogle hvad han snakker om.

God ide kunne være at skrive gæste indlæg på andres sider os.

Lave en blog hvor i fortæller om alt indenfor jeres branche, tips og tricks osv.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

få siden lavet med seo venlig url det er en klar fordel

alle jeres titler på siden er næsten ens lave unikke hver eneste side i kan se det her http://www.google.dk/#hl=da&safe=off&sclient=psy-ab&q=site:www.unicamping.dk%2F&oq=site:www.unicamping.dk%2F&gs_l=serp.3...182964.893015.0.894003.7.7.0.0.0.0.483.1420.0j5j1j0j1.7.0...0.0...1c.9RLUzmKjOEc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=40ddda82f15dbd1a&biw=1280&bih=654

husk google viser op til 70 tegn så udnyt det

husk social der betyder google plus og facebook rigtigt meget

videoer er virkeligt gode de kommer tit højt i serp

blog på siden skriv løbende nyheder på siden det kan betyde rigtigt meget

der er i  ekstremt grad duplikat de sider der linker til dig er med ens tema og samme tekst

http://www.opensiteexplorer.org/links.html?site=www.unicamping.dk

rigtigt mange produkt beskrivelser siger copyspace er næsten ens mange steder , jeg ved det er produkt med visse betegnelser med lav din egen unikke produkt beskrivelse det koster tid og bruge nogle andre ord end der er brugt fra producenten af altså

varmepumpe som fungere både køler nedkøler kan jo kaldes noget der hvad med temperatur system der tilpasser varme kuld varm sådan bliver du ved finde andre ting kalde ord end producenten gør http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fwww.unicamping.dk%2Fshop%2FVare.aspx%3Fserie%3D991

som du kan se er det ordret kopi i det første links det kan kun være en kopi det skal du i det mindste lave et par ord om ellers er din side den store taber

derved du står med store problemer dine egne sider som lavt ranket de har ikke fuldt ud unikke tekst det der linker til siden er flere steder den samme tekst som din det er ekstremt vigtigt du gør noget ved det hurtigste mulig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle de gode råd - jeg lapper dem i mig - kom gerne med flere :-)

Mht ens sidetitler og produkbeskrivelser, så er det - langt hen ad vejen - svært at lave dem forskellige, da det er fuldstændig ens produkter, blot i forskellige størrelser. Men jeg må lægge hovedet i blød og se om der er en bedre løsning.

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten... hvad med domænenavnet?

Har det noget at sige at vi har valgt Unicamping.dk, istedet for unicampingudstyr.dk?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

UniCamping:

tak for alle de gode råd - jeg lapper dem i mig - kom gerne med flere :-)

Mht ens sidetitler og produkbeskrivelser, så er det - langt hen ad vejen - svært at lave dem forskellige, da det er fuldstændig ens produkter, blot i forskellige størrelser. Men jeg må lægge hovedet i blød og se om der er en bedre løsning.

det er det vigtigste først unik tekst på siden jeg kigget lidt tråde igennem denne her gav nogle gode svar http://www.amino.dk/forums/t/169909.aspx?PageIndex=3

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ellers så gør designet endnu grimmere og få en pr 5 som disse gutter http://arngren.net/ 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)