Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan da blive meget bedre...ikke?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har en lille webshop, hvor vi sælger campingudstyr og -tilbehør til kunder i Danmark, Norge og Sverige.

Vi har efterhånden fået lagt en del varer ind, og alt er som vi ønsker det.

Pånær...

Vi er lidt skuffede over vores placering på Google i de organiske resultater.

Vi er først med på Google på side 5-6-7 og på mange søgeord dukker vi først op, ja, hvor det er helt ligegyldigt.

Er der nogen derude der har gode råd til hvad der skal laves om og/eller forbedres for at vi får et bedre resultat?

Kom bare med det hele, råt for udsødet - vi kan godt tåle det :-)

Webshoppen hedder www.Unicamping.dk

På forhånd tak
Thomas
unicamping.dk

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 14:15

HmmRåt for usødet - og her er et link http://www.unicamping.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:26

Du kunne jo starte med linkbuidling, og det kan du jo sådan set begynde på amino, ved at sætte et link med ankertekst til din hjemmeside i din signatur felt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:26

Umiddelbart må det være din søgemaskineoptimering der gør, at du havner så langt nede, uden at have set særlig meget på din kildekode ser det også ud som om du mangler Google Analytics på sitet - det vigtigt, hvis du vil vide mere om dine kunders færden på din shop.

Rent visuelt er det jo en subjektiv holdning, men jeg synes shoppen virker meget rodet på forsiden, tæt på uoverskueligt. I Skandinavien har vi en tendens til at holde af det enkle, det synes jeg ikke man kan påstå det er.

Jeg ville nok i første omgang få optimeret SEO, få Analytics på og så få lidt styr på den forside, der er SÅ mange elementer.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:28

Hej Thomas,

Ved første øjekast kan jeg se mange væsentlige fejl med henblik på søgemaskineoptimering. Mit råd er at I investere i hjælp fra en der arbejder inde for SEO-faget, så I kan få skaffet jer nogle bedre rankings og dermed flere besøgende.

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 14:31

Hej Patrick,

Tak for info - når du siger at der er væsentlige fejl, kan du så konkretisere det lidt?

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 14:33

Hej Thomas,

Vi kan godt blive enige om at siden trænger til en lille overhaling på grafikken :-)

Men det har vel ikke direkte indvirkning på SEO'en?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:38

Hej,

nej, det har ingen indflydelse på det. Men få installeret analytics på dit site, så vil du kunne analysere dine kunder på sitet. Mit gæt er, at en hel desværre forsvinder ret hurtigt.

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 14:41

@Thomas,

Vi har skam Analytics på sitet :-)

Og problemet er ikke - endnu ihvertfald - om kunderne køber noget eller ej (pga designet), men derimod at vi ønsker at forbedre "teknikken" så de organiske resultater bliver bedre.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:47

Modtaget :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)