Hej alle :) Derfor går jeg nu med overvejelser om at starte mit eget lille mediebureau, da jeg ligeså godt selv kunne stå for det? Hvilke udgifter vil der være forbundet? (Jeg vil ikke have udgifter forbundet med husleje og medarbejdere).. |
Hej Samz3n jeg kan hjælpe dig med nogle af dine spørgsmål men ikke alle sammen. som virksomheds ejer ska du altid huske at betale skat lige meget hvor meget du tjener eller hvor lidt. men sådan som jeg forstår det skulle du ikke kunne få special ordning til virksomhed hvis det give mnng håber jeg. men som enkeltmandsvirksomhed hæfter du med alt hvad du ejer hvis du skal ud og låne penge. om virksoheds ejer er det svært og lade vær med at hav udgifter. du vil for det mete altid have udgifter om du er ejer af en virksomhed eller bare en normal borger. så tror det bliver en svær løsning men self kan det lade sig gøre men hvis du skal have 20,000 udbetalt skulle jeg mener du skal tjene rimlig godt men lægger du moms til så er det lidt bedre stillet da 25% af den har du taget med det sammen og et er det du skal betalt til skat
det er ikke s svært og regne ud hvis du siger 60,000 minus moms så er der 45000 tilbage sier du - 39 % til din egen lomme vil du få en udbetaling der hedder 27,450 så skulle du gerne have betalt alt i skat for at få til din egen lomme men hvadmed udgifterne dem har jeg ikke regnet med
er ikke regbkabs mand på ingen måde fordi du kan trække nogle udgifter fra osv men ved bare ikke med hvad og osv
Mvh Mike