Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvad kan jeg gøre mere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver til daglig websitet www.boligalanya.dk hvorfra vi formidler salg af ferieboliger i Alanya, Tyrkiet.

Jeg har igennem noget tid forsøgt at SEO-optimere siden efter bedste evne, både gennem fornuftige tekster, titler, meta data, footer links osv., men også via ekstern linkbuilding, men har efterhånden nået enden på mine evner indenfor området.
Og da jeg stadig ikke er tilfreds med hverken antallet af besøgende (ift. nogle af mine placeringer) eller antallet af henvendelser på siden, efterspørger jeg nu noget hjælp/gode råd.

I første omgang lagde jeg mig fast på følgende søgeord, hvor jeg på næsten samtlige ligger på side 1 på Google, og flere af dem endda helt i toppen.

Bolig Alanya, Villa Alanya, Lejlighed Alanya, Penthouse Alanya, Feriebolig Alanya, Bolig i Alanya, Feriebolig i Alanya.

Flere af ovenstående ord har op til 2.000 månedlige visninger hver på Google (jf. trafikestimater). Alligevel har jeg under 200 henvisninger fra Google om måneden, hvilket jeg synes er for lidt (ved godt jeg ikke får alle klikkene, men ligger som sagt helt i top på mange af de "store" ord.

Er der nogle derude der evt. kan give lidt mere indblik i, hvad jeg evt. kan gøre mere, nogle der kan tilbyde deres hjælp, eller generelt bare kaste list lys over sagen? 
Har jeg for få søgeord? Er det et problem at jeg primært leder folk ind på forsiden? Er der noget på selve siden som kunne kalde på mere action?
Al feedback kan bruges.

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

få du besøg -  nej vel   - :-)  ikke nok  -   google og SEO er  opreklameret  -  en ting er Besøg en anden ting er pengen på konten ikke

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Video har rigtig mange fordele, bl.a. som SEO-redskab. 

Jeg vil meget gerne fortælle dig mere om det, hvis du er interesseret. 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Danviden - Det digitale forlag Skrevet kl. 11:55

Det lyder til at du allerede har gjort en hel del fornuftige ting, og bør overveje om det måske er tid til at hyre en god SEO ekspert, hvis det skal gøres bedre. Du kan naturligvis også prøve selv, men du vil sandsynligvis bruge enormt meget tid på det, og det er ikke sikkert det kan betale sig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:03

der er ikke gjort så meget endnu tjek her

videoer rigtigt god til at forklare ens produkt

social google plus og facebook rigtige gode

husk google viser op til 70 tegn og lav det unikke på alle siderne

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx der er altid mere man kan forbedre sig med flere nyheder egen skrive presse meddelers med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:06

Tobias Eberhard:

Video har rigtig mange fordele, bl.a. som SEO-redskab. 

Jeg vil meget gerne fortælle dig mere om det, hvis du er interesseret. 

Uh uh, her, del med mig :-)!! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Bach Jensen:

I første omgang lagde jeg mig fast på følgende søgeord, hvor jeg på næsten samtlige ligger på side 1 på Google, og flere af dem endda helt i toppen.

Bolig Alanya, Villa Alanya, Lejlighed Alanya, Penthouse Alanya, Feriebolig Alanya, Bolig i Alanya, Feriebolig i Alanya.

Flere af ovenstående ord har op til 2.000 månedlige visninger hver på Google (jf. trafikestimater). Alligevel har jeg under 200 henvisninger fra Google om måneden, hvilket jeg synes er for lidt (ved godt jeg ikke får alle klikkene, men ligger som sagt helt i top på mange af de "store" ord.

Jeg tror problemet ligger et helt andet sted:

Når du vurderer hvor lmange månedlige søgninger der er for dine søgefraser skal du absolut have begrænset det geografiske område til Danmark og valgt [Eksakt] i stedet for [Fleksibel] ude til venstre i Adwords Tool. Ellers vil den vise antallet af søgninger hvor ordene blot indgår på en eller anden måde.

Med disse parametre ser antallet af månedlige søgninger således ud:

Bolig Alanya: 36
Villa Alanya: 22
Lejlighed Alanya: 91
Penthouse Alanya: 71
Feriebolig Alanya: 46
Bolig i Alanya: 46
Feriebolig i Alanya: 16

Et par hundrede besøgende fra Google er altså nok ikke helt skudt ved siden af det man kan forvente.

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:38
Hej Christoffer

Her er lige et lille sidespring :)

Jeg har kigget på din spilside. Det ligner at du har hentet et tema/template hvor der er plads til at indsætte adsense koder.
Jeg er også ny i faget og vil lige høre dig hvor du har fundet den template? Og er det wordpress du anvender?

VH Peter
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:43

META

WARNING missing keywords tag
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:44

@Peter

Du kan altid bede om at se kilden til hans hjemmeside.
Heraf fremgår det ganske rigtigt at det kører på Wordpress med temaet "Mantra".

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)