Hej, Jeg driver til daglig websitet www.boligalanya.dk hvorfra vi formidler salg af ferieboliger i Alanya, Tyrkiet. Jeg har igennem noget tid forsøgt at SEO-optimere siden efter bedste evne, både gennem fornuftige tekster, titler, meta data, footer links osv., men også via ekstern linkbuilding, men har efterhånden nået enden på mine evner indenfor området. I første omgang lagde jeg mig fast på følgende søgeord, hvor jeg på næsten samtlige ligger på side 1 på Google, og flere af dem endda helt i toppen. Bolig Alanya, Villa Alanya, Lejlighed Alanya, Penthouse Alanya, Feriebolig Alanya, Bolig i Alanya, Feriebolig i Alanya. Flere af ovenstående ord har op til 2.000 månedlige visninger hver på Google (jf. trafikestimater). Alligevel har jeg under 200 henvisninger fra Google om måneden, hvilket jeg synes er for lidt (ved godt jeg ikke får alle klikkene, men ligger som sagt helt i top på mange af de "store" ord. Er der nogle derude der evt. kan give lidt mere indblik i, hvad jeg evt. kan gøre mere, nogle der kan tilbyde deres hjælp, eller generelt bare kaste list lys over sagen? På forhånd tak. |
få du besøg - nej vel - :-) ikke nok - google og SEO er opreklameret - en ting er Besøg en anden ting er pengen på konten ikke