Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg læser til markedsføringsøkonom på Erhvervs Akademiet Sjælland og skal i praktik på mit sidste semester, i den forbindelse skal jeg skrive en hovedopgave der sammenfatter min teoretiske undervisning, med den praktiske erfaring fra din/jeres virksomhed. Praktikopholdet strækker sig over en periode på 3 måneder og er ulønnet.

Som praktikant kan jeg dels bidrage med at løse dagligdags arbejdsopgaver og jeg har endvidere mulighed for at arbejde med en særlig problemstilling, som I ønsker belyst i forbindelse med min hovedopgave. I den forbindelse kan jeg udarbejde forskellige analyser mv.

Igennem min uddannelse har jeg opnået forskellige kompetencer inden for: Markedsføring og kommunikation, herunder reklamekampagner, internet promotion, viral marketing, forhandling, personligt salg, kommunikation, kunde- og markedsundersøgelser. Jeg har haft fag som international markedsføring, kommunikation, organisation og ledelse, økonomi, både mikro- og makroøkonomi, erhvervsjura, driftsøkonomi og statistik. 

Jeg skal senest pr. 1. september 2012 i praktik i 3 måneder og synes det kunne være meget spændene at komme ind i en innovativ virksomhed.

Personlig profil

Jeg er en udadvendt og glad ung mand på 24 år, der skal i gang med mit 4. semester til markedsføringsøkonom på Erhvervs Akademiet Sjælland.

Jeg uddannet salgsassistent i Irma, og har forsat det arbejde ved siden af studiet.

Jeg kan godt lide at havde ”fingeren på pulsen” i forhold til erhvervslivet, og følger med i samfundets udvikling nationalt som internationalt. Modtager flere gange om ugen nyhedsbreve om IT, marketing og økonomi.

Jeg er som person nysgerrig, omhyggelig, pålidelig. Derudover ser mine kollegaer mig som en engageret, fleksibel, god og loyal kollega. Jeg tager udfordringer som en naturlig del af livet, hvilket gør at jeg anser forandringer og forhindringer som en nødvendighed for udvikling.

På 2 og 3 semester har jeg været rus-vejleder for de nye markedsføringsøkonomer. I fritiden er jeg formand for studie baren på Erhvervs Akademiet Sjælland. Desuden dyrker jeg fitness et par gange om ugen, og har tidligere brugt en del tid på svømning og windsurfing. Derudover er jeg sammen med mine kammerater og kæresten i fritiden, hvor vi tager til koncerter, laver mad sammen og udveksler oplevelser og erfaringer.

Jeg ser frem til et gensidigt praktikforløb hvor jeg deler min teoretiske viden og jeg til gengæld modtager en del af jeres praktiske erfaringer.

Jeg kan kontaktes på mail: Ruhan88@hotmail.com, tlf: 28 74 43 23

Jeg glæder mig til at høre fra jer og takker på forhånd jeres lyst til, at læse mit indlæg.

Med venlig hilsen

Rune Hansen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Så desværre først dit opslag nu hvor det er for sent, ville ellers godt have tilbudt dig et praktik-forløb. :-)

God vind..

Bedste hilsner,

Klavs Holm
Direktør
www.meditshop.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)