Jeg ved vi har en del Aminoer i Thailand, så ville lige høre om nogen af jer kan anbefale en serviced apartment i Bangkok. Prismæssigt tænker jeg mellem 20.000-30.000 baht (omkring 5K dkk). Vil gerne bo enten omkring Ploen Chit (Lang Suan), Sukhumvit 1-11, Phrom Phong. Har haft kig på et par stykker men de er enten så dyre som hoteller (Centre Point, Frasier Suites) eller noget 'skumle' (Omni i Soi 4!). Skulle gerne være et pænt sted, med internet og pool. Det må da kunne lade sig gøre til den pris?
Hvis vi kun taler om dette område, og hvis vi taler om kort tid (altså ikke 4, 6 eller 12 måneder), så er http://www.grandpresident.com/rooms.html mit bedste bud.
Det er en smule mere hotel-agtigt end traditionelle serviced apartments, men der er et lille køkken med mikroown og den slags. Pris for en måned er omkring 30K.
Desuden praler hjemmesiden af gratis WiFi, og det er jo også en væsentlig faktor. Der er mange Grand Presidents i soi 11, men jeg mener det tårn, som er over beer garden.
Ja, Grand President har godt nok monthly rates omkring de 30K, så det er i hvert fald en central mulighed, men noget små og kedelige rum. Dog glimrende beliggenhed.