Hej smukke mennesker, Jeg skal her til morgen igang med 3. semester på finansøkonom uddannelsen på Erhvervsakademi Aarhus. I den forbindelse skal jeg ud og finde en praktik plads med start i januar 2013 og 3 måneder frem, forhåbentlig efterfulgt af en traineeplads med start i september 2013. Jeg har valgt at sætte min fokus på revisorer, da jeg finder faget utroligt spændende, og langsomt er ved at få erfaring med bl.a. bogføring selv. Mine arbejdsindsats på uddannelsen og resultaterne heraf i form af karakterer er gode - mellem 7-12 i samtlige afleveringer/prøveeksaminer/eksaminer der har været. Står du og mangler en praktikant fra januar 2013 eller en trainee fra september 2013? Eller kender du en, som kender en (osv), der mangler en? Så giv mig endelig en privat besked, eller smid en mail på Lars.eta.Thomsen@Gmail.com . Ansøgning samt CV kan selvfølgelig sendes, såfremt du ønsker det. Mvh. Lars Thomsen EDIT: Med udgangspunkt i Aarhus, søger jeg også til og med Horsens, Grenå, Aalborg og Silkeborg. |
Ingen revisor der har brug for lidt ekstra kræfter til de daglige opgaver i januar - marts 2013?
Jeg har super godt flair for tal, er top motiveret til at lære nyt og meget pligtopfyldende.
Giv mig endelig besked i en privat besked eller ring på 29 92 13 13 og få en snak med mig om det.
Mvh.
Lars Thomsen