Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en revisor trainee efterår 2013?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej smukke mennesker,

Jeg skal her til morgen igang med 3. semester på finansøkonom uddannelsen på Erhvervsakademi Aarhus.

I den forbindelse skal jeg ud og finde en praktik plads med start i januar 2013 og 3 måneder frem, forhåbentlig efterfulgt af en traineeplads med start i september 2013.

Jeg har valgt at sætte min fokus på revisorer, da jeg finder faget utroligt spændende, og langsomt er ved at få erfaring med bl.a. bogføring selv.

Mine arbejdsindsats på uddannelsen og resultaterne heraf i form af karakterer er gode - mellem 7-12 i samtlige afleveringer/prøveeksaminer/eksaminer der har været.

Står du og mangler en praktikant fra januar 2013 eller en trainee fra september 2013? Eller kender du en, som kender en (osv), der mangler en? Så giv mig endelig en privat besked, eller smid en mail på Lars.eta.Thomsen@Gmail.com .

Ansøgning samt CV kan selvfølgelig sendes, såfremt du ønsker det.

Mvh.

Lars Thomsen

EDIT: Med udgangspunkt i Aarhus, søger jeg også til og med Horsens, Grenå, Aalborg og Silkeborg.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:00

Ingen revisor der har brug for lidt ekstra kræfter til de daglige opgaver i januar - marts 2013?

Jeg har super godt flair for tal, er top motiveret til at lære nyt og meget pligtopfyldende.

Giv mig endelig besked i en privat besked eller ring på 29 92 13 13 og få en snak med mig om det.

Mvh.

Lars Thomsen

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 22:55

Hej Lars,

Dit bedste bud er nok at få nedfældet en god ansøgning og et CV.

Hop så herind: http://bliv-revisor.dk/ og find de relevante virksomheder i nærheden af dig.

Skriv gerne et par punkter på til de enkelte steder om hvorfor du kunne passe godt ind lige netop i deres filosofi og virksomhed og så få sendt en hel masse afsted.

Hvis du søger hos nogen af de store, skal du nok lige være obs på du kan blive kastet ud i en kognitiv/logisk test.

Det er desværre et rigtig skidt tidspunkt du skal ud på faktisk. Fra januar og frem til juli, er der rigtig meget run på og man bruger typisk perioden i efterårshalvåret på, at få elever/trainees op i gear, så de kan bidrage med det basale i forårshalvåret. Det er ikke for og slå pusten ud af din drøm, bare husk det er en hård branche hvor man skal være klar til og løbe stærkt fra dag 1. I starten skal du være forberedt på massere af bogføringsopgaver og mere basale kontor opgaver, men hvis man har ja - hatten på får man hurtigt lov til at være med til noget af det mere spændende :)

Jeg kan varmt anbefale, at søge hos nogle af de mellemstore virksomheder / store virksomheders afdelinger i "provinsen". Her får man typisk de bedste vilkår. Du kan godt risikere og være endnu en i flokken, hvis man starter direkte ud i "big 4".

Håber det gav lidt indput og held og lykke i din søgning,

-Christian

Statsautoriseret revisor - København

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:08

Hej Christian,

Mange tak for dit svar.

Jeg har dog allerede været så heldig at have fundet mig en praktikplads til forår 2013 med henblik på traineeforløb efterfølgende, så det er lykkedes!

Men ja, jeg er bekendt med, at der er rigtig travlt i foråret, hvilket dog for mig kun er positivt, da der så er rig mulighed for mig at få prøvet de forskellige arbejdsopgaver af som revisor og få hænderne 'beskidte' fra start.

God aften :)

Mvh.

Lars Thomsen

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 10:08

De lyder jo rigtig godt :)
Velkommen i "faget" og held og lykke med praktik pladsen.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)