Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dindeal hvad er det vigtigste for dig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

jeg kommer online om ca 2 uger med dindealside.

Jeg vil høre om i bruger deal sides og hvad er det vigtigste med en deal side?

Hvad køber I mest?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

er der ingen der bruger dealsides

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har benyttet det er par gange, men udelukkende til restaurantbesøg Smile men besøger ikke sådanne sider ofte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57

Jeg vidste ikke konceptet eksisterede, men jeg er også frygteligt outdated på nogle områder.

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 07:23

Hej.

Deal sider kan vel bruges på 2 måder, som køber eller sælger.. Som sælger via en deal side, syntes jeg det er vigtigst at princippet 'no cure, no pay' bruges... Jeg har set mange forskellige løsninger, men ender altid selv med at bruge dem som er gratis, selv om de så tager lidt flere procenter bagefter.

Deal siderne syntes jeg er ved at være mange, så her gælder det om at skille sig ud. men jeg glæder mig til at se din side, generelt er det en spændenede måde at handle på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:36

at de er gratis at bruge og det er gratis med % nærmeste men du kan også have meget på siden indenfor  visse  emmer så er siden også interessant

du kan begynde med at tage lidt i oprettelse  gebyr når siden er lidt kendt og % ved salg men jeg kender jo ikke dit markedsføring budget for før folk kender det skal man have noget på siden at sælge , så en aggressiv adwords og søgemaskine optimering på bedste vis kan der sagtens tages visse kroner i starten det kræver bare i starten at man har meget kapital til at opstarte med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Hej Ja min sidde skal hedde dindeal.dk

Men  skal man have en niche koncept, for det der ingen har er faktisk tøj og sko, det mangler på deal sides!

men det bliver vel en blanding.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

dindeal.dk ???

Er du sikker på navnet?

Der er en stor deals side i Europa de hedder fab.com , så mit bud er fab.dk???

Hvad synes du?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:48

Jeg har brugt Groupon, LivingSocial, Google Offers etc. rigtig, rigtig mange gange. Og det har altid været impulskøb. Hvis det koster over ca. 1.000 kr. er jeg tilbøjelig til ikke at bruge deals. Jeg har købt flere gavekort, eller rabatkuponer til butikker. Dem, og så deals på restaurant besøg er nok mine favoritter.

Jeg kom lige til at tænke på en ting. Jeg tror faktisk aldrig at jeg har købt en deal på et website. Alle deals jeg har købt har været på iPhone apps. De forskellige apps minder mig om dagens tilbud, og lyder det godt, køber jeg. Mit kreditkort er gemt i apps'ene, så det er nemt og hurtigt.

Så det vigtigste for mig er faktisk, at et dealsite har en iPhone app. Ellers bliver jeg sandsynligvis ikke kunde/bruger.

Mvh Carsten

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

ja men fab.dk er jo taget?????

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)