Hej jeg kommer online om ca 2 uger med dindealside. Jeg vil høre om i bruger deal sides og hvad er det vigtigste med en deal side? Hvad køber I mest? |
er der ingen der bruger dealsides
Hej jeg kommer online om ca 2 uger med dindealside. Jeg vil høre om i bruger deal sides og hvad er det vigtigste med en deal side? Hvad køber I mest? |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
er der ingen der bruger dealsides |
Har benyttet det er par gange, men udelukkende til restaurantbesøg |
Jeg vidste ikke konceptet eksisterede, men jeg er også frygteligt outdated på nogle områder. |
Hej. Deal sider kan vel bruges på 2 måder, som køber eller sælger.. Som sælger via en deal side, syntes jeg det er vigtigst at princippet 'no cure, no pay' bruges... Jeg har set mange forskellige løsninger, men ender altid selv med at bruge dem som er gratis, selv om de så tager lidt flere procenter bagefter. Deal siderne syntes jeg er ved at være mange, så her gælder det om at skille sig ud. men jeg glæder mig til at se din side, generelt er det en spændenede måde at handle på. |
at de er gratis at bruge og det er gratis med % nærmeste men du kan også have meget på siden indenfor visse emmer så er siden også interessant du kan begynde med at tage lidt i oprettelse gebyr når siden er lidt kendt og % ved salg men jeg kender jo ikke dit markedsføring budget for før folk kender det skal man have noget på siden at sælge , så en aggressiv adwords og søgemaskine optimering på bedste vis kan der sagtens tages visse kroner i starten det kræver bare i starten at man har meget kapital til at opstarte med |
Hej Ja min sidde skal hedde dindeal.dk Men skal man have en niche koncept, for det der ingen har er faktisk tøj og sko, det mangler på deal sides! men det bliver vel en blanding. |
dindeal.dk ??? Er du sikker på navnet? Der er en stor deals side i Europa de hedder fab.com , så mit bud er fab.dk??? Hvad synes du? |
Jeg har brugt Groupon, LivingSocial, Google Offers etc. rigtig, rigtig mange gange. Og det har altid været impulskøb. Hvis det koster over ca. 1.000 kr. er jeg tilbøjelig til ikke at bruge deals. Jeg har købt flere gavekort, eller rabatkuponer til butikker. Dem, og så deals på restaurant besøg er nok mine favoritter. |
ja men fab.dk er jo taget????? |