Helt ærligt... Forsiden på jeres webshop er simpelthen dræbende kedelig - den signalerer ikke det den skal (nærmere et træt kontorpersonale og en vinduespudser :o) I har så mange spændende produkter til gode priser, men så langt kommer man ikke...for ja! mange lukker nok ned og surfer videre - hvilket jeg også ville ha' gjort, hvis ikke jeg var der p.g.a. dit spørgsmål... Jeg har selv arbejdet i reklamebranchen i mange år - sidst i et firma, hvor vi bl.a. monterede solfilm, og er da ked af, at vi ikke kendte til jeres shop. Nu er jeg mere interesseret i jeres specialfolier (tavle- magnet- og jernfolier) som jeg aldrig ville ha' fundet, hvis jeg bare surfede forbi - så mit råd: Få en spændende og indbydende forside, der viser mere af det I byder på... Men bare rolig jeg vender tilbage - for priserne fejler umiddelbart ikke noget :o) Med venlig hilsen og held og lykke - Kirsten Gramvad |
Mange tak for ekstra tjek af shoppen, det er dejligt
I bund og grund handler vi mest med erhvervslivet, det er det vi altid har gjort. Shoppen er blevet til, da vi jo lige så godt kan få et privatsalg bygget på, når vi nu alligevel har varerne på hylden.
Vi kører adwords NU, og hele døgnet, igen, vi skal ramme alle, private og virksomheder.
Tekster skal gennemgås, ups, der er et par fejl, det er webfolkene (uden pis) .
At siden ser kedelig ud, hmm, du så den nok ikke før, men det er svært at forklare/vise alt hvad vi har, det vil blive rodet, og ikke så skarp fokus på netop det vi lever af, at sælge solfilm..! (kunne smide et billede på af en flot bygning med tonede ruder, men vil folk forstå det..?) Kontor personale der sidder og sveder, ja, det er dem vi aller helst vil ramme...
Synes faktisk det er super svært, det er jo helt umuligt at ramme alle, der vil altid være noget man "også lige kunne gøre", men hvem ved hvad virker...
Jagten på kunderne fortsætter, og jeg sætter pris på jeres hjælp og ærlighed, JEG KAN TAGE DET