Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop savner kunder

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har været inde og kikke, og må gi ret i kritikken, det er rigtigt svært at finde produkterne.

Call to action er rigtigt vigtigt, mange tydelige knapper med "køb her" og gerne eksempler på produkter.

Rigtigt mange der handler på nettet, er ret konservative, vil handle i en traditionel webshop.

Jeg vil anbefale dig at skifte template, til noget ganske simpelt, hvor produkterne er synlige.

Din eksterne søgemaskine optimering mangler en del, det er et stykke arbejde der på længere sigt gir pote.

Håber du kan bruge svaret. Smile

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Ikke oplyst Skrevet kl. 20:05

Hold da helt op, det er da et af de største "wake-up-call" jeg til dato har oplevet...

Jeg er meget glad for hver eneste kommentar i har skrevet, "desværre", må jeg giver hver og en af jer ret, skræmmende, men hvor er det egentlig en stor lettelse Big Smile.

Shoppen blev relanceret for et par år siden, nyt design, ny måde at vise og vælge produkter på. Vi har haft noget B2B, hvilket vi har droppet nu. Vi havde tænkt os, at siden skulle være lidt "eksklusiv", vise at vi havde styr på sagerne, og samtidig få de mindre interesserede/useriøse kunder, til at vælge et andet sted at handle. Ja, det kan virke lidt dumt, men det er nu en gang sådan, at disse personer/firmaer tager enormt meget af ens tid, ofte uden at det resulterer i et salg. Derfor prøvede vi at "sortere" lidt i kunderne, ved at gøre det lidt ekstra lækkert. Har det virket, ja, det tror jeg, men har det så genereret flere af de seriøse kunden, NEJ...

Alle vores solfilm kan det samme, fjerne lys og varme, men i meget forskellig grad, derfor er det særdeles svært at putte alle film i hver sin "logiske" kasse. Det er lidt svært at gøre det simpelt, for uanset hvilken type eller nuance man vælger i forhold til en anden, vil man opnå mere eller mindre af det man ønsker at opnå, i forhold til en anden solfilm. Måske derfor andre ikke har kastet sig ud i samme projekt som os Big Smile.

Men igen, jeg kan se i alle har ret i de ting i skriver, det er virkelig tankevækkende, hvorfor pokker har jeg aldrig selv set det.

Jeg har allerede lavet et par skitser til en ny forside, og nogle rettelser til "side 2", dem vil jeg straks i morgen tidlig sende videre til vores web partnere, det her skal der rettes op på straks.

Igen, 1000 tak for jeres klarsyn, skulle der dukke flere gode råd op, SÅ ER JEG LUTTER ØRE...

Ny forside skitse vedhæftet, så må vi lige se hvad det ender med.

I´ll be back..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29

frem med flere produkter på siden 18-24 stykker resten på undersider

lige lidt tekst nederste på siden omkring koncept , men sats meste på folk hurtigt bemærker det er webshop nuværende skitse ser man ikke hurtigt det er en webshop man skal hurtigt bemærker det.

virker desuden som om du har meget på hjertet så lige nyheder egen side ud med presse meddelers ud med masse artikler dit produkt skal brandes og atter brandes folk ved ikke dette produkt findes så det er meget en proces mere at folk skal vide så og da det nyskabende er produkt jo ideelt at komme ud over alt

videoer lav nogle videoer på siden lige nogle ud på youtube andre på andre steder med lav massevis lav en lind strøm brand markedsføring det er langt vigtigere end hård adwords første skal formidling proces i gang man starter jo første kampagne hårdt der når kendskabet er det er noget der findes

ekstra ideer til evigheds arbejdet http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Ikke oplyst Skrevet kl. 17:01

Halløj, så er der kommet ny forside på vores webshop, mon nogen har tid til at kaste et blik, alt feedback imødeses med stor glæde Big Smile

www.solfilmgruppen.dk

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:26

Jeg synes siden ser fin ud:)

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:47

Da jeg ikke ved så frygteligt meget om solfilm, eller opsætning af hjemmesider, så går jeg ud fra at du kan bruge mine kommentarer ud fra hvad en en alm. netbruger tænker :-)

Jeg så webshop med det samme...

Fine beskrivelser, og fandt rimelig hurtig ud af at prisen var pr. meter, dog måtte jeg først klikke på en vare-

Først senere, opdagede jeg at man skulle bruge værktøj til opsætning (fordi jeg så at værktøj kunne købes)

Jeg mangler en dummy forklaring (så ville jeg også vide at jeg skulle bruge værktøj)

Forslag til hvad man kan bruge det til, måtte gerne være mere tilgængelig, da det faktisk gav mig nogle ideer til alternativt brug, ud over jeres forslag :-)

Jeg har primært med hundeverden at gøre, ernæring m.m. men kender mange i denne verden, som bruger tæpper m.m. for ikke at få ridset bilen når hunden skal ind og ud. Derudover, så tænker jeg at det må kunne bruges i et væksthus/drivhus, der hvor der er sol hele dagen, så planterne ikke bliver svitset.

Udstillingsmontre, med ting der falmer i solen, ville jo være kanon med film der tager en del, men at tingene stadigvæk kan ses :-)

Jeg manglede også et punkt hvor jeg kunne bestille en til at opsætte det, eller evt. at i henviste til nogen der kunne opsætte det.

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Carlsen Advokater Skrevet kl. 22:00
Hvad tid på dagen kører du dine adwords?

Kan det tænkes at du brænder pengene af, når folk er på arbejde?
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:02
Ved ikke om jeg handler for meget på nettet, men jeg synes overhovedet ikke, det er svært at se det store grønne webshop ikon modt på siden... Ej heller at finde rundt derinde. Det eneste minus for mig, er at der er lidt for mange forskellige bokse / farver / skriftttyper / informationer. Jeg ville nok gøre det lidt mere simpelt og så fokusere på at sælge ideen. Hvad med annoncer på bilseider eller fx dba, når folk søger på brugt bil?

Mvh
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:33

Brian pro:
Halløj, så er der kommet ny forside på vores webshop

Fantastisk forbedring. Med ganske få virkemidler er man nu ikke længere i tvivl om at der er en webshop. Super godt :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 08:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Få lige gennemgået teksterne igen.

Der er et par stavefejl på forsiden og et par formuleringer, hvor der mangler et ord.

Ellers let at se det er en shop

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)