Hej Har været inde og kikke, og må gi ret i kritikken, det er rigtigt svært at finde produkterne. Call to action er rigtigt vigtigt, mange tydelige knapper med "køb her" og gerne eksempler på produkter. Rigtigt mange der handler på nettet, er ret konservative, vil handle i en traditionel webshop. Jeg vil anbefale dig at skifte template, til noget ganske simpelt, hvor produkterne er synlige. Din eksterne søgemaskine optimering mangler en del, det er et stykke arbejde der på længere sigt gir pote. Håber du kan bruge svaret. |
Hold da helt op, det er da et af de største "wake-up-call" jeg til dato har oplevet...
Jeg er meget glad for hver eneste kommentar i har skrevet, "desværre", må jeg giver hver og en af jer ret, skræmmende, men hvor er det egentlig en stor lettelse .
Shoppen blev relanceret for et par år siden, nyt design, ny måde at vise og vælge produkter på. Vi har haft noget B2B, hvilket vi har droppet nu. Vi havde tænkt os, at siden skulle være lidt "eksklusiv", vise at vi havde styr på sagerne, og samtidig få de mindre interesserede/useriøse kunder, til at vælge et andet sted at handle. Ja, det kan virke lidt dumt, men det er nu en gang sådan, at disse personer/firmaer tager enormt meget af ens tid, ofte uden at det resulterer i et salg. Derfor prøvede vi at "sortere" lidt i kunderne, ved at gøre det lidt ekstra lækkert. Har det virket, ja, det tror jeg, men har det så genereret flere af de seriøse kunden, NEJ...
Alle vores solfilm kan det samme, fjerne lys og varme, men i meget forskellig grad, derfor er det særdeles svært at putte alle film i hver sin "logiske" kasse. Det er lidt svært at gøre det simpelt, for uanset hvilken type eller nuance man vælger i forhold til en anden, vil man opnå mere eller mindre af det man ønsker at opnå, i forhold til en anden solfilm. Måske derfor andre ikke har kastet sig ud i samme projekt som os .
Men igen, jeg kan se i alle har ret i de ting i skriver, det er virkelig tankevækkende, hvorfor pokker har jeg aldrig selv set det.
Jeg har allerede lavet et par skitser til en ny forside, og nogle rettelser til "side 2", dem vil jeg straks i morgen tidlig sende videre til vores web partnere, det her skal der rettes op på straks.
Igen, 1000 tak for jeres klarsyn, skulle der dukke flere gode råd op, SÅ ER JEG LUTTER ØRE...
Ny forside skitse vedhæftet, så må vi lige se hvad det ender med.
I´ll be back..