jeg tvivler altså på det er en god forretning, men alt er jo relativt.
Personligt skal jeg have mere end 1 million Per år efter skat.
Jeg tror du lever i en drømme verden, det er en meget meget lille procentdel af Danmark der har det. Jeg tror de fleste vil kalde det for en god forretning med betydelig mindre fortjeneste.
Jeg tror du lever i en drømme verden, det er en meget meget lille procentdel af Danmark der har det. Jeg tror de fleste vil kalde det for en god forretning med betydelig mindre fortjeneste.
Ja så er det bare for lidt. og min LØN er ca 1.7 mill per år
Og hvad er dit arbejde så :) ?
han skrev før at han skev for Københavns kommune meninger så han er sikkert borgmester eller en anden høj stilling i Københavns kommune og er oveni webmaster slået op med seo laver server sikkerhed og internet så han er sikkert høj lønnet vis alt hvad skrives er sandt
men min mening måske overdrives der lidt for ej er han nok en der skriver for Københavns kommune og sammen tidlige masser andre ting , men heri verden skal man ikke tro på alt hvad folk skriver , der må man bruge sin logiske sans og danne sig egen mening
desuden er det ikke snart jubilæum det antal gange oprette ny bruger er vel snart over 100 , kan du ikke nøjes med en profil
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
så ka i klald mig en troll og alt muligt men jeg ved hvad jeg har og det er penge, og jeg ved også at jeg er en af de allerbedste til af design store data networks
Jeg ER Senior Security and Network Engineer - for top 40 virksomheder i Europa og har en time løn på ca 150 Euro
og nej det er ikke en hjemmeside jeg har
så ka i klald mig en troll og alt muligt men jeg ved hvad jeg har og det er penge, og jeg ved også at jeg er en af de allerbedste til af design store data networks