Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjener nogen OVERHOVEDET på sin webshop ?

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 04:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror i der er penge i Romkugler:

jeg tvivler altså på det er en god forretning, men alt er jo relativt.

Personligt skal jeg have mere end 1 million Per år efter skat.

Jeg tror du lever i en drømme verden, det er en meget meget lille procentdel af Danmark der har det. Jeg tror de fleste vil kalde det for en god forretning med betydelig mindre fortjeneste.

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:25 | Låst

Nu ved jeg iike hvor du bor - men jeg bor i København,   og det med at lave 200.000 til 400.000 Dkk per år når der også er en skat på 50 - 58 %  

hvis du skal have en  god bolig og en god bil  og lidt penge til sjov    Ja så er det bare for lidt.    og min LØN  er ca 1.7 mill  per år

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:08 | Låst

Mathias:
Jeg tror du lever i en drømme verden, det er en meget meget lille procentdel af Danmark der har det. Jeg tror de fleste vil kalde det for en god forretning med betydelig mindre fortjeneste.

Dont feed the troll :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 12:14 | Låst

Ja så er det bare for lidt.    og min LØN  er ca 1.7 mill  per år

Og hvad er dit arbejde så :) ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22 | Låst

Jacob Damsgaard:

Ja så er det bare for lidt.    og min LØN  er ca 1.7 mill  per år

Og hvad er dit arbejde så :) ?

han skrev før at han skev for Københavns kommune meninger så han  er sikkert borgmester eller en anden høj stilling i Københavns kommune og er oveni  webmaster slået op med seo laver server sikkerhed og internet så han er sikkert høj lønnet vis alt hvad skrives er sandt

men min mening måske overdrives der lidt for ej er han nok en der skriver for Københavns kommune og sammen tidlige masser andre ting , men heri verden skal man ikke tro på alt hvad folk skriver , der må man bruge sin logiske sans og danne sig egen mening

desuden er det ikke snart jubilæum det antal gange oprette ny bruger er vel snart over 100 , kan du ikke nøjes med en profil

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:29 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu ved jeg iike hvor du bor - men jeg bor i København,   og det med at lave 200.000 til 400.000 Dkk per år når der også er en skat på 50 - 58 %  

hvis du skal have en  god bolig og en god bil  og lidt penge til sjov    Ja så er det bare for lidt.    og min LØN  er ca 1.7 mill  per år

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:32 | Låst

@Jacob Damsgaard

Jeg ER Senior Security and Network Engineer   - for top 40 virksomheder i Europa   og  har en time løn på ca 150 Euro

og nej det er ikke en hjemmeside jeg har   

så ka i klald  mig en troll  og alt muligt men jeg ved hvad jeg har og det er penge,  og jeg ved også at jeg er en af de allerbedste til af design store data networks

og hvad laver du så ???

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:14 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Jacob Damsgaard

Jeg ER Senior Security and Network Engineer   - for top 40 virksomheder i Europa   og  har en time løn på ca 150 Euro

og nej det er ikke en hjemmeside jeg har   

så ka i klald  mig en troll  og alt muligt men jeg ved hvad jeg har og det er penge,  og jeg ved også at jeg er en af de allerbedste til af design store data networks

og hvad laver du så ???

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:38 | Låst

Hej drenge,

Så har vi vist fået det ud af denne tråd det er muligt, jeg låser den inden i begynder at sammenligne størrelse på det ene og det andet :-)

De bedste hilsner
/Brian 

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)