Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et gratis eller billigt forum.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg ønsker at tilføje et forum til min hjemme siden. Er der nogle der kan hjælpe med nogle gode råd om hvilke services der er bedst?

Krav til forum'et:

Dansk

Opretelse af bruger

Let at holde styr på tråd

OSV.

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh

Sune

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:22
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 10:23

Kære Sune,

Hvis du allerede nu bruger et CMS system på din hjemmeside - var det måske en mulighed at se om det ikke også indeholder et forum?

Mit firma forhandler Kentico CMS systemer og der er ihvertfald både forum, integration til sociale medier m.v. - så jeg tænkte at du måske allerede har det?

Alternativt fandt jeg lige dette ved en Google Søgning - uden at kende det, ser det da meget cool ud? 

http://www.websitetoolbox.com/index.html

God søndag,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32

Mange tak for de hurtige svar.

Siden er bare en html.

Men igen mange tak.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 11:08

Hej Sune

Jeg ville kikke lidt på nogle af de store open source forum systemer, som f.eks phpBB.
Det er den billigste måde at få forum på din side og du kan finde en masse færdige templates at bruge som udgangspunkt.
Vær dog opmærksom på at dit webhotel skal have PHP + database (f.eks MySQL) for at kunne køre disse systemer.

Mvh Rune

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:30

Kan også varmt anbefale phpBB boardet, som jeg selv har drevet spillemaskine forum på i 7 år nu.

Det virker bare og er nemt  at gå til, der er også masser af mods så forummet kan få de tilføjelser som man ønsker, og templates kan redigeres rimeligt simpelt til, så man opnår det design men gerne vil have.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)