Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes om denne side?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er lige blevet færdig med en side. Så jeg vil gerne høre hvad i synes om siden og brugervenligheden.

Det skal lige siges at tekster er der ikke blevet arbejdet med, så det er kun design og brugervenlighed.

Siden er responsiv så det kunne være fedt hvis nogen vil teste den på mobil eller tab.

På forhånd tak Big Smile

Nåå ja lige et link

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:34

Det er muligvis, fordi jeg ikke er i hardcore-målgruppen, men når jeg klikker ind på siden, klikker jeg hurtigt ud igen. Siden siger mig umiddelbart intet, men det er muligt, at det bare er mig. Så lad os høre fra andre Aminoer! Hvad synes I?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 00:36

Tak for det.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 00:40

Altså jeg syntes den er nem og overskuelig, men det var først da jeg kom helt ind på min iphone 4s jeg fandt ud af hvad siden egentlig lavede/handlede om?! Måske jeg burde blive informeret om dette inden.

Og så ved jeg ikke hvordan man får dig til at lave det, skal man sende den ind, eller kommer du og henter den? Eller skal man komme ned i din butik?

Men ren design messigt er den let og overskueligt.

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 00:44

Tak for det. Ja der kommer noget mere information og tekst når jeg får dem fra kunden. Har du prøvet at juster breden på din browser for at simulere en mobil?

Jeg ved ikke om top menuen er god nok på en mobil eller tablet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:44

dejlige flot side super tillykke med det , den er suverænt overskuelige side du har lavet  Big Smile

jeg kunne ikke plus og likes din super side så det ville være en god ide med disse social medier på siden , da siden er rigtige flot lavet ville jeg så gerne den likes og plus

husk giv sidens billeder titler og tags så alle de pæne iphone kommer med i google billedet søgning

jeg ville også sætte cvr nummer på kontakt siden og fodnoten det ville gøre siden super suverænt troværdig at handle i da du er super god og troværdig person

i alt et super arbejde lavet af dig tillykke med det arbejde Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 00:47

Er testet på iPad nu, og virker fint. :)

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 00:48

Mikael christiansen:

dejlige flot side super tillykke med det , den er suverænt overskuelige side du har lavet  Big Smile

jeg kunne ikke plus og likes din super side så det ville være en god ide med disse social medier på siden , da siden er rigtige flot lavet ville jeg så gerne den likes og plus

husk giv sidens billeder titler og tags så alle de pæne iphone kommer med i google billedet søgning

jeg ville også sætte cvr nummer på kontakt siden og fodnoten det ville gøre siden super suverænt troværdig at handle i da du er super god og troværdig person

i alt et super arbejde lavet af dig tillykke med det arbejde Big Smile

Det skal lige siges at det ikke er mig der har lavet selve designet. Det er en template som jeg har fået af kunden.

Jeg kommer likes og plus på Smile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 00:49

Daniel Poulsen:

Er testet på iPad nu, og virker fint. :)

Tak for det!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)