Hej! Nu tror du garanteret jeg er en troll, men jeg har på det seneste leget lidt med tanken om at starte et diskotek for sjov. Jeg har 100.000 som jeg kan sætte af til formålet og kunne godt tænke mig at holde det kørende i 10 måneder, for derefter bare lukke og slukke og vende tilbage til det liv jeg har nu. Vil gerne lave diskoteket i Hellerup og det skal bare kunne køre rundt så jeg ikke overskrider de 100.000. Det kan sikkert ikke lade sig gøre og der er nok tusinde ting der er bedre investeringer. Men hvis du ligger inde med noget viden på det her område (jeg ved intet om den her slags, kun hvordan man tjener relativt mange penge på kort tid, hvorfor jeg er villig til at ofre en stor sum penge på sjov og ballade), så vil jeg meget gerne høre fra dig! Det kunne f.eks. være en oversigt over udgifter og regler i forbindelse med drift af diskotek. Alle inputs er velkomne. Forresten, jeg har i min egen virksomhed en stor sum penge. Dem skal jeg på et tidspunkt betale skat af. Virksomheden har intet med drift af diskotek at gøre overhovedet, men kan den "investere" i et diskotek så jeg på den måde kan trække pengene fra i skat? |
Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke det kan lade sig gøre for 10.000 om måneden. Du skal mindst have en bartender, samt enten købe eller lehje lyd og lys (hvilket er dyrt). Herudover skal du også have nogen dørmænd til at holde ballademagere ude.
Jeg ville foreslå du kunne starte en bar i stedet. Her har du ikke så store omkostninger som et diskotek.