Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsservice? Quickpay? Andre?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Er fuldt igang med at lave min egen webshop, og er begyndt at programmere den fra bunden.

Jeg har derfor brug for en betalingsservice, så jeg kan modtage betalinger. Jeg har kigget på quickpay, som ser rimeligt billigt ud, men jeg vil gerne spørge nogle mere erfarne mennesker, om de har nogle virksomheder, der tilbyder betalingsmoduler, de kan anbefale?

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 19:12

Både quickpay og epay fungerer rigtig fint.

I stedet for at kode en shop fra bunden, kunne du overveje at benytte PrestaShop eller Magento - begge giver rig mulighed for at lege med koden, uden at du behøver skulle bekymre dig om at skulle lave alt fra bunden. Det er nemlig en meget stor opgave - been there :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 23:25

Men hvis jeg ikke selv skal lave siden, hvor unikt design ville jeg så kunne lave det? Og vil det ikke også have en indflydelse på prisen, hvis altså jeg tager en af de overnævnte? :)

Tak for dit svar.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:30

Begge de to jeg har nævnt er gratis. I forhold til at lave sin helt egen shop, er de nok meget billigere rent tidsmæssigt også.

Du kan lave dine designs præcis som du vil, da begge systemer har en slags "template engine", så det er kun din egen fantasi og færdigheder, der bestemmer hvordan siden skal se ud.

Prestashop er forholdsvist hurtigt og nemt at komme igang med, men kræver at man dykker ned i koden for at finde ud af en del ting, da dokumentationen ikke er fantastisk.

Magento er ret komplekst, og ikke noget jeg har fået sat mig ind i, men så vidt jeg ved er der masser god dokumentation - men bered dig på at det tager tid at få sat sig ind i systemet. Men når man kan det, er der ingen begrænsninger. (det er der dog heller ikke i Prestashop)

Begge systemer har en masse indbygget funktionalitet, som tager mange måneder at lave selv fra bunden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 00:47

Okay.

Nu har jeg prøvet at se på det, og prøvet at downloade det uden held. Der sker simpelthen ikke noget, når jeg trykker på download. Jeg kan dog se en javascript void, som link. Jeg har prøvet i 3 forskellige browsere?

Er jeg den eneste, der oplever det problem?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:51

Er det korrekt forstået at du ikke kan download prestashop zip-filen? :) Det virker fint hos mig...

- Men jeg kan da godt sende det videre til dig via rapidshare eller lign. hvis du gerne vil prøve det? :) send privat besked, så fikser jeg det lige for dig...

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 11:22
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 11:57

Tak for dit  svar og din alternative løsning, men er nu mere til PHP :)

Og tak for hjælpen til de andre :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Skrevet kl. 09:02

Andre betalingsmoduler?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:43