Hej, I forbindelse med lancering af nyudviklet web-shop til videresalg har jeg følgende gode Amino tilbud på en web-shop: Generelt Fast pris og ubegrænset omsætning. Ingen meromkostning for ekstra moduler Gratis domænenavn (www.deres-navn.dk) eller flytning af eksisterende 10 e-mail adresser Premium Web-mail (Inkl. kalender, kontaktpersoner, noter m.m.) 125 MB serverplads til billeder m.m. Fri Trafik(*) Avanceret statistik Stærk ASP udviklet web-shop. Konstant udvikling af web-shop funktioner. *Ved ekstrem stor trafik beregnes der trafikafgift. Pris pr. md : 149,- Dkk Ved forudbetaling af 12 Mdr.: Oprettelse Dkk 0,- (Spar 199,-) 3 mdr. gratis hosting (3 x 149,-) Rabat i alt: Dkk 646,- Pris i alt for web-shop i 15 mdr:: Dkk 1788,- Alle priser er angivet uden moms. Tilbudet gælder 14 dage. mvh Henrik Meyer |
Billig web-shop (149,-/md), Gratis oprettelse og 3 mdr. gratis hosting.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Derudover kan jeg ikke forstå du vælger at skrive fri trafik og nedenunder skrive at det faktisk ikke er. Sæt en grænse istedet, så har man noget at forholde sig til, som det er nu kan du lukke min shop ned når du har lyst og sige at x trafikforbrug er ekstremt i dine øjne. |
Hej Martin (og andre glade læsere) Først adresse og login til en fuld funktions dygtig demoshop: Administration: Login: demo Pass: demo Rod lige så tosset i vil med den, jeg resetter den hvis den går helt i kuk ![]() Ang. fritrafik, så bliver ingenting lukket uden der har været en dialog med kunden først. Så ond håber jeg ikke der er nogle personer der er. venlig hilsen Henrik |
Dejligt med en demo Ang. fritrafik, så bliver ingenting lukket uden der har været en dialog med kunden først. Så ond håber jeg ikke der er nogle personer der er. Er ikke et sekund i tvivl om at du ikke er så ond :) Men mange har bare oplevet det på egen krop at få lukket et webhotel der havde fritrafik, og det skræmmer mig ihvertfald at folk har den gummiværdi, der gør at du 100% kan bestemme over hvad et ekstremt trafikforbrug er. |
Hej Jeg mener også at det er enten eller. Definér lige "ekstrem trafik". Tilbyder du fri trafik eller ikke fri trafik. Hvis det ikke er fri trafik så lad vær med at skriv det. Jeg tror at der er mange herinde på amino som er modstandere af det, der står med små bogstaver forneden. Mvh Heine |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
Det er korrekt..... enten er der fri trafik eller ikke. Hvis der IKKE er fri trafik så sig hvor meget trafik der må trækkes. Derudover bør man have adgang til at se hvor meget trafik der trækkes så man selv kan holde øje med hvordan det går med det. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Anvendes web-shoppen normalt, så er der fritrafik. Men vælger man at lave videostreaming og anden form for fildeling som sluger flere GB hver uge, så skal der en lille samtale til. ![]() Der er selfølgelig mulighed for at følge sit forbrug via sit kontrolpanel. mvh Henrik |
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
En betalingsgateway kan også lejes for 100,-/md mvh Henrik |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)