Hej Aminoer :)
Vi er to gutter som har leget lidt med en lille tanke. Vi vil udleje/lease legetøj i kasser. Legetøj nu til dags er ekstremt dyrt, og med den finansielle situation vi befinder os i, er der ikke penge til at gå ud og investere i legetøj hver anden måned. Vi ved godt at projektet er blevet prøvet af før, men vi tror på det, især i øjeblikket. Målgruppen er mellemklassen og derned af, og det skal kører på abonnement. Hver måned bliver der trukket et beløb, og kunden kan, når vedkommende vil, bytte kassen ud. Vi har så forskellige kasser, evt. i forskellig prisklasse. Alt legetøj bliver rengjort fuldstændigt. Vi vil hører jeres mening om idéen? Om nogen af jer har prøvet månedlig PBS betaling – hvordan dette gøres lettest og billigst. Ellers ville det være fedt med en masse input fra alle vinkler.
Tak på forhånd /Hamudii |
Hmm denne ide har jeg ikke hørt om før, måske vil det virke måske ikke.
Nu er jeg selv en far og personligt ville jeg ikke leje legetøj, der er forskellige grunde, som hvor godt det bliver rengjort, hvem der har haft det før osv.
Jeg vil helle købe legetøj til min lille dreng som han kan eje og kan gøre med det som han vil.
Hvad sker der hvis noget af legetøjet gr i stykker, for det kommer jo til at ske.