Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje-legetøj..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :) 

Vi er to gutter som har leget lidt med en lille tanke. Vi vil udleje/lease legetøj i kasser.

Legetøj nu til dags er ekstremt dyrt, og med den finansielle situation vi befinder os i, er der ikke penge til at gå ud og investere i legetøj hver anden måned. Vi ved godt at projektet er blevet prøvet af før, men vi tror på det, især i øjeblikket.

Målgruppen er mellemklassen og derned af, og det skal kører på abonnement. Hver måned bliver der trukket et beløb, og kunden kan, når vedkommende vil, bytte kassen ud. Vi har så forskellige kasser, evt. i forskellig prisklasse. Alt legetøj bliver rengjort fuldstændigt.

Vi vil hører jeres mening om idéen?

Om nogen af jer har prøvet månedlig PBS betaling – hvordan dette gøres lettest og billigst.

Ellers ville det være fedt med en masse input fra alle vinkler.

Tak på forhånd

/Hamudii 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:46

Hmm denne ide har jeg ikke hørt om før, måske vil det virke måske ikke.

Nu er jeg selv en far og personligt ville jeg ikke leje legetøj, der er forskellige grunde, som hvor godt det bliver rengjort, hvem der har haft det før osv.

Jeg vil helle købe legetøj til min lille dreng som han kan eje og kan gøre med det som han vil.

Hvad sker der hvis noget af legetøjet gr i stykker, for det kommer jo til at ske.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 22:10

Altså lige da jeg læste det, syntes jeg det lyder som en god ide, men jeg har heller ingen børn endnu. :)

Og sådan nogle forældre er sgu lidt hysteriske om deres børn, og som Alexander nævner det med rengøringen. Børn tager jo det stads i munden ;)

Tror man skal lave en grundig undersøgelse, men kan sagtens se ideen i det.
Meeeen, om den holder ved jeg ikke. :)

// Daniel Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:18

Jeg kan godt se idéen, men jeg kan også se for mig, at små unger bliver meget kede. Noget fælles for småbørn er, at de elsker gentagelser/genkendelse, og at de ofte knytter sig meget nært til et bestemt stykke legetøj. Hvis du sætter din idé i søen, så synes jeg du skal lave en eller anden ordning, hvor forældrene kan købe et stykke legetøj, som barnet er blevet særligt glad for.

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:38

Hej, 

tak for jeres input.

Vi tænker også at det er fra 2-3 års alderen og op af, så det ikke er alt for små børn, som får lov til at lege med det.

Går det i stykker, skal der jo selvfølgelig afregnes, på den ene eller anden måde.

Mht. til at man kan købe det, kunne dette også være en mulighed. Hvis man efter et par måneder synes at det er noget som man egentlig gerne vil have, finder vi skam en god pris, eller fastsætter allerede en ved start af lejemålet.

/Hamudii

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Lone Ginnerup:
Jeg kan godt se idéen, men jeg kan også se for mig, at små unger bliver meget kede. Noget fælles for småbørn er, at de elsker gentagelser/genkendelse, og at de ofte knytter sig meget nært til et bestemt stykke legetøj. Hvis du sætter din idé i søen, så synes jeg du skal lave en eller anden ordning, hvor forældrene kan købe et stykke legetøj, som barnet er blevet særligt glad for.

Helt enig med ovenstående :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)