Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern duplicate content - Kan man det?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For et par år siden, der skrev Thomas Rosenstand på sin fantastiske blog, at en tommelfinger regel er ved 20-25% sammenfald (Læs i kommentarene). Om det stadig er gældende ved jeg ikke.

Men jeg mener for nyligt at havde hørt det samme andre steder fra, nemlig at en mindre mængde kopiere af tekster ikke er skadeligt.

Men mon ikke der kommer nogle SEO-eksperter som kan svare dig senere ;-) 

Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:43

Mark Winther  

du siger det jo selv   -  så hvad er der og svar på   ????      eller gå på google og søg på duplicate content   og læs lidt selv    

PS    Der kun en her som siger det er DC og det er Emil S  Fra SERPNAME

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 11:47

Didonis, jeg er jo enig i at f.eks. 3 bullets ved en produkttekst der ellers fylder bare lidt, vil ikke skade. Men jeg er ikke SEO-ekspert, så jeg vil da anbefale at personen der skrev indlægget venter på at en anden bekræfter det. 

SLUT MED SEO:

Mark Winther  

du siger det jo selv   -  så hvad er der og svar på   ????      eller gå på google og søg på duplicate content   og læs lidt selv    

Tilmeldt 16. Aug 12
Skrevet kl. 11:49

Skal jeg gøre det for dig    det er det ikke min ven     prøv lige og tænk på TV2 eller EB   tror du så de lave DC  .-)

du kan jo bare TAG amino som eks      her ER DC overalt i blogindlæg så    eller bare tag -   Top karmaliste (30 dage)  er det så også DC 

PS     Du behøver ikke og være SEO expert    Bare tro på dig selv       -   

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:53

Mads Herlev:

- Hurtig levering

- Svar på email iden for få timer

- Vi sender med Post Danmark

osv.

Laver det duplicate content?

Det kan du roligt gøre. Bare følg rådet som Patrick Olsen giver og skriv en god, lang, unik produkttekst udover dine "highlights". Så udgør disse highlights så lille en del af den samlede tekts, at det overhovedet ikke udgør noget problem mht. duplicate content.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:57

SLUT MED SEO:
Men nej   det giver ikke DC   -   Ægte DC er flere URL'er til samme fysiske side på et domæne  - det giver DC til google    -  det vil sige google ser samme indhold flere gange  -  og det give DC til google -

Ikke fordi jeg gider at lave en "feed the troll", men der må alligevel en kommentar til:

@Didonis: der er altså flere måder at skabe dc på, end ved at lade flere url'er pege på det samme indhold. Kopier af tekst enten internt på det samme site eller ved at tekst kopieres mellem flere sites, er da i høj grad dc.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 16. Aug 12
Skrevet kl. 12:09

Kenneth Wellin   DET VED JEG GODT MEN TAK , nu er det ikke mig der skal bruge det vel       ---  

lidt tekst  på 2 url´er er ikke DC til google og slet ikke lidt  "highlights". 

det er klart at hvis du kopierer en hel side er det DC    eller samme tekst i alle ens  blogindlæg     så giver det DC

men man skal design sin hjemmeside,   så det er nemt og lave nye produkter  - og selvfølig må du have  "highlights".  med   det giver ikke DC

FRA SIDE 2

Ja ja Emils   du har rat som altid  _-- NOT NOT    --       Har du en top menu på din hjemmeside   eller en footer hvad så med dem er det så også DC  :-)

og lidt tekst   . er ikke  Samme content på 2 urls       tænk dig nu lidt om mand

[ Ikke fordi jeg gider at lave en "feed the troll", men der må alligevel en kommentar til:    :-)   du ku ikke lade være ]

Hilsen en troll som kan SEO

Tilmeldt 16. Aug 12
Skrevet kl. 12:18

har set lorte sider uden indhold  på side 1 på google under store keywords     hvem siger det er SEO der virker ????

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:32

Kenneth Wellin   DET VED JEG GODT MEN TAK , nu er det ikke mig der skal bruge det vel       ---  

det er klart at hvis du kopierer en hel side er det DC    eller samme tekst i alle ens  blogindlæg     så giver det DC

men man skal design sin hjemmeside,   så det er nemt og lave nye produkter  - og selvfølig må du have  "highlights".  med   det giver ikke DC

FRA SIDE 2

Ja ja Emils   du har rat som altid  _-- NOT NOT    --       Har du en top menu på din hjemmeside   eller en footer hvad så med dem er det så også DC  :-)

og lidt tekst   . er ikke  Samme content på 2 urls       tænk dig nu lidt om mand

[ Ikke fordi jeg gider at lave en "feed the troll", men der må alligevel en kommentar til:    :-)   du ku ikke lade være ]

PS    har set lorte sider uden indhold på side 1 på google under store keywords     hvem siger det er SEO der virker ????

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:44

NY Bruger :-):
Kenneth Wellin   DET VED JEG GODT MEN TAK , nu er det ikke mig der skal bruge det vel       ---  

FRA SIDE 2

Ja ja Emils   du har rat som altid  _-- NOT NOT    --       Har du en top menu på din hjemmeside   eller en footer hvad så med dem er det så også DC  :-)

PS    har set lorte sider uden indhold på side 1 på google under store keywords     hvem siger det er SEO der virker ????

Med fare for lidt mere 'troll feed'. Seriøst, tør du ikke stå inde for dine udsagn, siden du er nødt til at lave en ny bruger for hver debat du deltager i?

Eller er det fordi at du ikke vil have din primære bruger forbundet til meget af det skrammel du til tider blæser du med?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)