Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog på primær eller sekundær hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg tror snart jeg skal til at lave en blog, så jeg kan få min hjemmeside til at ligge højere på google. Men hvordan skulle dette gøres. Burde bloggen indgå på min primære hjemmeside som jeg vil booste, eller skal den fungere som en sekundær hjemmeside hvor man linker videre til den primære mm. 

Eller er dette 2 fuldstændig forskellige ting? :)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:19

google   kan godt    lig   det sådenne jet    http://www.dit-domain.dk/blog  eller som et subdomain      blog.dit-domain.dk

personligt ville jeg have http://www.dit-domain.dk/blog     og så linke  til min hjemmeside fra bloggen     .-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 21:46

Lytter lige med :)

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:56

Jes:

Jeg tror snart jeg skal til at lave en blog, så jeg kan få min hjemmeside til at ligge højere på google. Men hvordan skulle dette gøres. Burde bloggen indgå på min primære hjemmeside som jeg vil booste, eller skal den fungere som en sekundær hjemmeside hvor man linker videre til den primære mm. 

Eller er dette 2 fuldstændig forskellige ting? :)

Jeg anbefaler dig at lave en ekstern blog, du kan nemt lave en med dette tilbud her på www.dog-art.dk Det er en opsat wordpress side med webhosting 1år, domæne (se hvilke på siden) samt seo program mm.

Vh

TomN

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:09
Hvis det er din camping side det drejer sig om vil jeg mene du kan tiltrække en masse kvalitets trafik med en blog omkring camping direkte på din side. De camping interesserede vil blive fristet til at kigge på priser mens de læser din blog.
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:32

Du kan gøre sådan her

http://www.campingoversigten.dk/blog

eller blog.http://www.campingoversigten.dk/. Ikke noget med, at bruge en sekundær side.

Hvis du bruger /blog, så vil links til din side, hjælpe med at booste dine blogindlægs placeringer.

Bruger du derimod blog.http://www.campingoversigten.dk/, skal du til at linkbuilde til din blog også. Mere arbejde. Jeg vil anbefale at du laver en blog på /blog. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jes,

Det er en rigtigt god idé at oprette en blog - og en rigtigt dårlig idé at oprette den på et sekundært domæne, hvis jeg forstår dig ret. Så skal du blot optimere to sider, og resultaterne vil blive delt på to sider. Hold din blog til websitet på sitets eget domæne. Det giver det langt bedste resultat på langt sigt.

Hvis du vil holde bloggen og selve hovedsiden lidt adskilt, kan du lave et subdomæne såsom blog.ditdomæne.dk. Det sværger jeg selv til på nogle projekter. Så kan du fx lave en Wordpress-blog på subdomænet, selvom dit hoveddomæne er skabt i et andet system såsom Magento eller kører på .net-software.

Hvis det er til CampingOversigten.dk, du skal oprette en blog, ville jeg lægge den på blog.campingoversigten.dk, og så her lave indlæg. Linker du så til campingoversigten.dk tæller dette som interne links, og får du et link til et blogindlæg, styrker dette hele domænet.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:17

5 stjerner til Halfdan for et præcist og informativt indlæg.

Det kan tilføjes, at det er muligt at installere wordpress i en mappe på dit site, hvis du ikke kan/vil lave et subdomæne.

På den måde vil adressen blive campingoversigten.dk/blog/

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:41

Jeg har nogle gange, men ikke altid, oplevet, at et CMS i en folder forstyrres af et andet CMS i roden.

Jeg oplever også, at flere WordPress i forskellige mapper kører okay, men at visse plugins på forunderlige vis finder noget fra et WordPress i en anden mappe.

Password går helt galt, da Firefox tror, at det er samme hjemmeside.

Det mest sikre, selvom det skulle virke aktuelt med en mappe og en rod, hvis du ikke ved senere opdateringer vil skulle betale for hjælp, er nok at placere bloggen i et underdomæne.

SEO-wise kan der vel både være for og imod, men det afhænger formentlig af måden, som du ønsker at profilere siden(erne), men det ved jeg ikke nok om.

Hilsen, Robert

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 12:45

Wow, jeg har lige været væk i lidt tid her fra Amino, men det er virkelig nogle gode svar jeg har fået på det! Men ja det er til campingoversigten jeg vil lave en blog, og det kunne jo være fedt at lave det i Wordpress, da det jo er ganske simpelt.

Jeg vil selvfølgelig gerne styrke min primære side så meget som jeg nu kan, men er stadig lidt i tvivl om det skal være blog.campingoversigten.dk eller campingoversigten/blog. Umiddelbart virker det jo nemmest at lave et subdomæne, men så igen...får man det samme seoWise ud af det?

Grunden til at jeg også havde tænkt over et eksternt domæne, er at jeg har muligheden for at købe domæner som passer på præcis e keywords som jeg skal bruge...derfor tænkte jeg at dette kunne være en fordel?? men det er vidst også forskelligt hvad folk har lagt i det med om domænenavnet passer direkte SEO wise.

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)