En af grundene til at prisen på logoer kan sættes så højt er jo at folk får et logo, der kan bruges til alt. Ja, det ville da være dejligt hvis man kunne modtage betaling hver gang folk skulle have logoet i en ny størrelse, men så skulle prisen pr. afleveret logo jo også være tilsvarende lavere - og det giver mere arbejde for både designer og køber i sidste ende. |
Super indlæg!
Det du skriver giver mig mulighed for at skrive: Hvis en bad eller ønskede et logo/banner eller noget i den stil af mig, kunne jeg aldrig nogen sinde finde på at gå over 300kr.
Har ingen ide om det lyder højt i jeres øre, men det ku jeg ikke, jeg vil hellere have et banner somer pisse flot lavet i photoS og kunden vender tilbage og siger HEY jeg vil satme have 4 forskellige logoer i X -X på 4 forskellige steder bla bla, også ku man lave dem..
Kunden tænker mere over kvalien, ikke over at han kan sidde selv og bøvle med at gøre større og mindre, det vel pointen fra start AT KØBE DET, = gøre det nemmere for kunden...
Giver du ham X-X logo så vil han skisme også have X-X banner tre dage efter hvis han og folk omkring kan li det..
Ku lave det i paint, kunden ville da være ligeglad, så længe resultatet var pisse flot!
eller er det bare mig?