Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har glemt hvordan man tjekker cpc i google keyword tool

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter ikke at have brugt programmet i længere tid, kan jeg pludselig ikke finde frem til cpc for diverse søgeord. Kan kun finde:


Konkurrence status
Globale månedlige søgninger
Lokale månedlige søgninger.

Hvordan er det nu lige man gør? mvh Jaks

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den bruger jeg også og har gjort det en masse gange før. Jeg ved dog ikke om de har lavet om i den, så man ikke kan se cpc mere eller det er fordi jeg ikke er medlem. 

Jeg kan som sagt kun komme frem antal søgninger og konkurrencestatus. Jeg kan huske det er noget med at vælge noget bestemt, så man kommer hen til et sted hvor man skal indtaste maksimal cpc i USD, man kan ikke finde dette nu.

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaks,

Du kan selv tilføje denne kolonne. I højre hjørne lige over de resultater du får, når du bruger værktøjet, er der en drop-down, der hedder kolonner. Her kan du vælge anslået CPC, så får du estimater på cpc. Jeg vil dog klart anbefale, at du bruger trafikvurderingsværktøjet til formålet. Her kan du selv indtaste budget og maks. CPC og se, hvad du får ud af et givent budget.

Endelig er der den mulighed at lade erfaring (baseret på din statistik) fortælle dig, hvad et søgeord bør koste Smile

Vh
Ruth 

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruth

Super! Så virker det igen. Jeg sad også og legede med trafikvurderingsværktøjet, det virker også godt. Tak for hjælpen.

mvh Jaks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)