Jeg er så heldig at have en hel weekend hvor jeg ikke skal noget som helst, og så tænkte jeg at jeg lige ville smide et tilbud af sted til jer, kære Aminoer! Jeg vil i hele Weekenden skrive tekster for kun 10 øre pr ord, hvilket er halv pris. Udover at du får halv pris på tekster i hele Weekenden, så får du også leveret dine tekster indenfor få timer. Jeg bliver som sagt ikke forstyrret her i Weekenden, da jeg for en gangs skyld ikke har nogle planer. Der kan bestilles tekster indtil søndag den 19. august, klokken 15.00. Der kan max bestilles 3 artikler pr. person, da jeg gerne vil give alle en chance for at få et par billige artikler. Derudover må artiklerne max være på 1000 ord. Herunder kan du se et par tekster jeg har skrevet den seneste uge, samt et par udtalelser fra mine kunder. Hvis du har spørgsmål eller lignende, bedes du sende en privat besked til mig - ikke her i debatten. Referencer Udtalelser
”Casper er super dygtig til at skrive gode og spændende tekster. Hans research på artiklerne er rigtig god, og leveringen var lynhurtig. Kan klart anbefale Casper.” – Elias Sørensen fra Billigesokker.dk
“Artiklen ser rigtig god ud til prisen, ingen stavefejl, og der er sat overskrifter samt underoverskrifter på. Perfekt!” - Mark Winther fra Amino Profil.
- Hav en fantastisk weekend! Mvh, Casper Jensen. |
Hej Casper,
Det lyder rigtig dejligt, men du har stadig ikke svaret mig på PM fra sidste gang du talte om dit tilbud.
Ser frem til at høre fra dig. God weekend til dig også! :-)