Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger komplet Webshop + Blog

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er!

Sommerferien er jo en fantastisk tid for os som stadig er under uddannelse, og der er jo ingen grund at spilde tiden! Så jeg har sammen med min ven i gang med et par forskellige projekter hvoraf netop dette kræver en del af os, og vi derfor meget gerne vil have noget hjælp:

Projektet er et opstart af eget tøjmærke kaldet "Captain Clothing", som primært skal sælge T-shirts, Snapbacks og Crewnecks.
Jeg søger nu en designer + programmør til at påtage sig ansvaret for en komplet hjemmeside med en forside hvorfra vores logo skal være i midten af siden og derfra har du så de 2 muligheder om du vil gå til vores webshop eller om du vil gå til vores Blog, som primært skal skrive omkring mode og stil.

Webshoppen skal være en enkelt med et blødt design hvor man kan få et indblik af at det har noget med "Captain" at gøre, det kunne f.eks. være at baggrunden er havet.

Selve bloggen må man gerne kunne få det samme indblik, måske med samme baggrund derudover skal jeg have et adminstratorpanel hvoraf jeg har adgang til at kunne oprette "medarbejdere" som må blogge på min side.


Hvis der sidder nogen derude der mener de kan påtage sig opgaven og kan udfylde alle mine få behov, så vil jeg meget gerne høre fra jer!
Derudover kan jeg allerede sige nu at jeg ønsker at lille Anton på 9 år der gerne vil gøre det hele for 400,- så han har råd til sin nye legetøjsbil gerne må fravælge sig at skrive til dette indlæg.

Ofte hænger pris og kvalitet sammen, så jeg søger proffesionelle løsninger, med nogle der har prøvet det før. #IngenSureMiner

Mvh.
Oliver 

 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva' Oliver... det sku' du da bare have skrevet i din mail :) 

Men nu får du da bare en mail på det også.

Mvh. Tommy

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:

Hva' Oliver... det sku' du da bare have skrevet i din mail :) 

Men nu får du da bare en mail på det også.

Mvh. Tommy

Haha.. Tommy - du er da lidt sød nu!
Glæder mig til at høre mere.. ;-) 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Oliver. 

Dejligt at høre der er nogle der sætter pris på at få en holdbar kvalitets løsning. Jeg er selv medejer af et par webshops, og ved derfor hvor vigigt det kan være at få en ordentlig professionel løsning, som man kan vokse sammen med. 

Jeg lever af at levere professionelle løsninger til glade kunder, så hvis du vil kan jeg da strikke et tilbud sammen til dig. Du må gerne give et kald, eller skrive til mig, så kan vi tage en nærmere snak om dine behov, og jeg kan da dele lidt ud af min erfaring.

Venligst

Simon Falentin Olesen

21400042

Simon@dreamabout.dk

Forresten....

Hvis du mangler en til at lave T shirt art-work kender jeg også en dygtig håndfuld mennesker der kunne være interesseret i at hjælpe. Jeg har selv lavet en del print i mine yngre dage. 

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Godt med nogle friske iværksætter, der udnytter sommeren fuldt ud med fede projekter.
Den her opgave ligger lige til vores højre ben. ( og Anton er lige blevet fyret ;) )

Her er det tilbud i har ventet på.

Introduktion

Vores webshop platform er let og enkel og sikrer samtidig gode muligheder for seo på produktern. Da vi ved at konkurrencen er stor, er det ekstra vigtig med en god søgeoptimering.

Fedt navn ”Captain Clothing”

Vores designere og programmøre er klar til at tage ansvaret og fremstille den perfekte løsning til jer.

Vi kan nemt kombinere bloggen og webshoppen så I kan skrive om jeres produkter.

I vivaweb er vi vandt til at arbejde med forskellige stilarter, så I kan være sikre på at det kommer til at passe til captainen. Designet på bloggen og webshoppen kommer selvfølgelig også til at passe sammen, så der ikke er nogen tvivl om at de høre sammen.

I vil få ubegrænset antal brugere til både webshoppen og bloggen.

Vi vil garantere dig for at du har et site der er 100% tilfredsstillende når vi er færdige.

Tilbudet

Du får:

-          Gratis 24 timers telefonisk support 7 dage om ugen

-          Unikt design til både shop og blog

-          SEO

  • Hjælp og vejledning til at komme op i søgemaskinerne.
  • Hjælp til at finde de bedste søgeord
  • Hjælp til beskrivelse af produkter
  • Hjælp til backlinking
  • Oprettelse af analytics konto for at analysere traffiken

-          Support videoer efter behov

-          Design

  • Vi udvikler forskellige design indtil i godkender det
  • Designet er 100% brugervenligt og optimeres så i får den bedste konvertering muligt

-          Andet

  • Betalingsmuligheder: Vi understøtter de mest almindelige betalings muligheder (Visa, Visa Dankort, Mastercard, Elektron, Paypal mm.)
  • Fragt: Webshoppen kan forbindes direkte med GLS og Post Danmark
  • Regnskabsprogrammer: I kan forbinde webshoppen med e-Conomic, Microsoft Dynamics C5
  • Andre gode råd for at sikre jeres succes

Her er et link til vores seneste projekt www.summerfield.dk

Det koster: 30000 kr (eks moms)

Har i nogle spørgsmål til tilbudet så kontakt os på Tlf. 28729799 eller email os på. vivaweb@vivaweb.dk

VH. Marck

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marck,

Det lyder alligevel pænt spændende det der...! :) og fed seneste projekt...!!! godt lavet.. 

Marck Bertelsen:
Vi udvikler forskellige design indtil i godkender det

- hvordan skal det der egentlig forståes? Hvor længe bliver i ved med at rette til? :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet Aslan! - tak for dine flotte ord.

Det skal forstås sådan, at vi bliver ved med at design indtil kunden er tilfreds.

Mvh.

Marck

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Marck Bertelsen:
design

Designe*

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver skriv til mig på facebook, har lige ansøgt dig! :)

Har 2 kontakter du kunne have glæde af! :) 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Du kan kontakte mig på kj [AT] Webpilots.dk  - så kan vi tage en snak om projektet og jeg kan give dig en pris på arbejdet.

Vi har programmører, designere og erhvervsøkonomer, så vi kan komme hele vejen rundt om dit projekt.

/Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)