Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den bedste løsning (juridisk), til mit lille projekt ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. :)

Jeg er igang med et mindre projekt hvor jeg har købt et "vandlegetøj", som jeg vil leje og sælge ud, og derudover lave nogle mindre events. Så det jeg skal have hjælp til er, hvis uheldet nu er ude og der evt. kommer en til skade, er det så mig der står med problemet? eller kan man lave en slags kontrakt hvori der står det er på eget ansvar? (skal man nødvendigvis have en dyr forsikring?)

håber på nogle svar. :)

Hilsen Alexander.    

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 14:04

Jeg tror du skal tale med en advocate - bare for sikkerheds skyld og du kan altid tegne erhvervansvarforsikring -ring lige til dine forsikring selskab først- de kan også hjælpe dig med hvis du har brug for en jurist eller ej. 

Dyrt og dyrt - jeg kender fra transport fagen hvor sådan en forsikring koster sikker 4-6000 og så er man helt gæderet - også hvis min folk har ridse kundens gulv med palleløfter ved en palle levering ( udredelse beløb  130000-min selvrisiko - 2500)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 14:16

Du kan forsikre dig, og det vil højst sandsynligt også få dig til at se mere professionelt ud, men den billige løsning er at udarbejde en kontrakt som lejerne skal underskrive hvor i det fremgår at det er på eget ansvar

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:20

tak for svaret :).. min idé til at starte med er at lave nogle kontrakter hvor det fremgår at det er på eget ansvar.. men "skal" det være en jurist der laver dem, hvor at være sikker på at de er formuleret rigtigt? 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 15:38

ikke nødvendigvis det er dog en fordel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)