Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens udfordring "effektmåling af direkt mail"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg påtænker snarest at udsende en direkt mail kampagne til IT-chefer i større danske virksomheder.

Men savner lidt inspiration til hvorledes jeg kan måle effekten af denne aktivitet ?

Har overvejet følgende:

• At lave et kampagne website, hvor modtagerne kan læse mere omkring kampagnens budskab samt deltage i en konkurrence eller lign.

• At vedlægge "gimmick" som skal aktivere modtageren til at "registrere sig" og derved kunne opstarte dialog med modtageren

Lad mig høre fra nogle af jer kreative hoveder :=)

På forhånd tak

Hilsen Alias 

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:18
Hejsa,

Jeg vil sende lidt erfaring, kreativitet og idé''er videre,

- Oprettet et seperat telefonnummer der skal ringe ind på!

- Svarkort: De skal indsende kortet for at få rabatten/gaven mv.

- Svarkort/Bestillingskort; Kortet er eneste sted hvor produktet findes. Når produktet bestilles = respons, da produktet IKKE er repræsenteret andre steder

- Oprette et nyt "produktnummer" til den/de varer der reklameres for, derved kan responsen registeres 

- Subhjemmeside (som du selv er inde på)

Det var lige lidt fra "top-of-mind"

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:37
Hej Alias

Direct mail ..  mener snail mail eller e-mail ?

Førstnævnte kan kun måles via svarkurverter eller telefonopringninger.... (eller foråbentligt modtagne kundeordre)

E-mails kan linkes  som du nævner til en site. Der findes standard systemer der er bygget op om den metode såsom www.mailcampaignmanager.dk , hvor der reelt dannes en microsite, som kun kan accesses via linket fra de udsendte mails. (husk at du inden du e-mailer skal have indhentet accept af at modtage sådanne tilbuds-/nyhedsmails, så du ikke starter med at ødelægger dit navn ved at spamme folk)

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hej...

Jeg kan kun bakke op om den række muligheder du får præsenteret af Claus Morsø Schrøder.

De DM kampagner vi laver på Market Magazine indeholder næsten altid en mulighed for at faxe et svar, eller udfylde en formular på nettet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)