Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den rigtige måde

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kunne også godt løse opgaven, enddog til en rimelig pris.
Du er meget velkommen til at kontakte mig for et tilbud.

Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:29
Takker for de gode informationer. Selvfølgelig skal systemet kunne udvides. Jeg kan bla. selv skrive i tysk og engelsk

Jeg har tænkt mig, at starte i det små, og så se hvad det giver i forhold til reklameudgifterne. Der er jo mange, der har tabt masser af penge, fordi de troede, at man kan købe sig til succes.

Hvor stor en procentdel af de mange webshops har givet overskud efter et halvt år? Et år? To år?

Med billigt mente jeg selvfølgelig, det jo kun er få funktioner siden/shoppen skal have... Jeg vil i begyndelsen selv hoste, og efter behov betale for det, hvis det virkelig, (som jeg tror og håber på) bliver et HIT.

Hvad ebay angår mente jeg jo hvordan man LEVERER et produkt elektronisk, efter at folk har betalt via paypal. Altså det som jeg ville sende via email til mine kunder på siden/shoppen.

En normal shop ville vel se lidt dum ud når det kun er et eneste produkt der sælges. Produktet jeg vil sælge er et link til hjemmeside i udlandet, hvor mine kunder kan dowloade massevis af produkter 100% gratis. prisen for linket ville kun være 200.00 kr... Mine kunder ville få deres penge hjem............... IN NO TIME!!! 100% lovligt!!!

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at der vil være kunder, der vil kopiere min forretningsfidus. Men de skal lige have linket først... Så jeg har jo et lille forspring. Ville jeg ikke have noget imod det? Nej da... Hvoffor bryde sit hovede med noget, som ikke kan forhindres alligevel? Konkurence er jo en god ting...

Så jeg spørger igen... Hvordan ville I bygge sådan en forretning op???????? Skridt et, to, tre osv. Hvilke systemer bør jeg f.eks bruge?

Altså starte i det små, og så se hvad det giver... Det skal jo testes, uden den store økonomiske risiko. Er der godt gang i forretningen fra start, kan jeg jo udvide den globalt. (ebay)

Eller burde jeg måske sælge linket på ebay fra start? Og hvordan gør man så lige DET? Er der nogen her, der har solgt en elektronisk overførsel på ebay før?

Takker igen på forhånd.

Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 06:36

Dato: 22-06-2007 01:41:21 Forfatter: Jon Hauge Vi kunne også godt løse opgaven, enddog til en rimelig pris.
Du er meget velkommen til at kontakte mig for et tilbud.

Hvordan? Hvad er en rimelig pris? Kunne i løse opgaven, så mine kunder på feks. ebay og qxl ville få varen leveret omgående?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:25
Hvis du kun har ét produkt så kan du med fordel lave:

En side som fortæller om produktet. Der kan være et paypal link (hvis du vil gå internationalt).

Når kunderne så bliver sendt fra paypal til din side får de adgang til en side med de informationer de har købt.

Når du sælger via ebay så kan du angive at kunden skal sendes til et bestemt link.

Altså meget simpelt og tager ikke lang tid at lave. Jeg vil anslå at (hvis du har design klar) det tager max 2-3 timer at lave.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 23:30
Mange tak Niels. Det var også sådan jeg havde forestillet mig det i første omgang... Jeg anede bare ikke en dyt om det, da jeg jo aldrig har lavet sådan noget før.
Jeg har nu ikke et design klar endnu, ville lige først finde ud af hvilke muligheder der er... Jeg har fundet ud af, at jeg også kunne gøre det med en paypal via email. Det skulle være meget sikkert. Men der er jo så lige det lille problem, at mange ikke vil betale med kreditkort over nettet. Det er heller ikke alle der kan det...

Så jeg har tænkt mig, OGSÅ at opgive mit kontonummer, så mine kunder bare kan lave en almindelig overførsel, hvor de også skriver deres email adresse. Noget i denne retning: Bestilling af link til Blabla@hotmail.com Det er nok det jeg starter med, da det vel giver mest tryghed.... Derfra kunne jeg så udbygge min forretning til flere sprog, og ebay. Jeg vil godt betale for kvalitet, og har bla. allerede udelukket flere udbydere...., som andre herinde har haft store problemer med.

Da jeg med tiden også vil bygge andre forretniger op, har jeg overvejet at bruge købe Red Planet pakken fra www.Yourplanet.dk (Flere forretninger der reklamerer for hindanden...) Er der nogen her, der har erfaringer med dem? Kender i nogen der bruger dem? Er der bedre alternativer? Jeg spørger for at undgå en masse problemer, som andre nybegyndere er løbet ind i...

På forhånd tak igen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)