Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invitation til iværksætterfest i Århus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

INVITATION

Kære venner,

I forbindelse med udgivelsen af min bog, “Magtens Korridor”, vil det glæde mig at se dig til en reception på:

Restaurant Castenskjold, Aaboulevarden, Århus

Fredag den 24. August kl. 1500 – 1900.

Her vil der iøvrigt være rig mulighed for at mødes med mange interessante personer – mulighed for at købe bogen til en reduceret pris – og ikke mindst muligheden for at høre noget godt musik!

Selvfølgelig holder man en fest – når man udgiver en bog. Håber du vil være med!

Jesper Øhlenschlæger

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:25

Tror da jeg kigger et smut forbi... :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
INVITATION

Kære venner,

I forbindelse med udgivelsen af min bog, “Magtens Korridor”, vil det glæde mig at se dig til en reception på:

Restaurant Castenskjold, Aaboulevarden, Århus

Fredag den 24. August kl. 1500 – 1900.

Her vil der iøvrigt være rig mulighed for at mødes med mange interessante personer – mulighed for at købe bogen til en reduceret pris – og ikke mindst muligheden for at høre noget godt musik!

Selvfølgelig holder man en fest – når man udgiver en bog. Håber du vil være med!

Jesper Øhlenschlæg

Martin, hvis man ikke var klar over at du for kort tid siden holdte et liveinterview med Jesper Øhlenschlæg, så ville man tro at du har skrevet en bog og holder festen. Jeg tænkte hvert fald, Martin Thorborg i Århus? Fedt mand, endeligt!

Ikke at jeg blev skuffet, men jeg havde håbet at det var dig. Jeg tager dog helt sikkert alligevel til Jespers fest Wink

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:54

Det er jeg ked af, det var ikke meningen.
Jeg videregav blot Jespers invitation.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:26

Mange tak for invitationen!

Kigger helt sikkert forbi, medmindre jeg bliver forhindret grundet force majeure :-)

Fedt iniativ.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:28

Vi kigger helt sikkert forbi! 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:36

Jesper!

Mange tak for en fin bogfest med mange spændende mennesker, gode taler og fed musik.

Som Wannabe iværksætter nåede jeg at tage tidligt fri fra mit faste arbejde, fik købt det vigtige dykkerudstyr i Åbyhøj, en fødselsdagsgave i Århus midtby og en tur i dykkerklubben for at udskifte de defekte elementer på dykkervingen. Derefter nåede jeg tilbage til Åboulevarden i Århus, hvor cyklen blev parkeret og en halv svedig mand var klar til iværksætterfest.

Turen til bogreceptionen gik smertefrit og der blev budt på øl og hvidvin ved indgangen og en blandet skare af mennesker var mødt op. Det så mest ud til at være fine businessfolk i smarte suits. Jeg passede sikkert ikke særligt godt ind i min grå t-shirt, beige zip-off bukser og behagelige hverdagssko, men jeg blev heldigvis ikke bedt om at gå, som visse andre muskuløse typer gjorde. Der gik ikke lang tid før man kom i snak med forskellige personligheder, som på den ene eller anden måde kendte eller havde arbejdet sammen med Jesper. Jeg havde besluttet, at hvis jeg følte jeg fik noget ud af dagen, så ville jeg købe Jespers bog, og den tale han præsenterede var meget provokerende og modig i forhold til den generelle opfattelse af Danmarks tilstand - det skal nok gå..

Lige et ultra kort resume fra Jespers tale, som fik mig til at købe Magtens Korridor.

Jesper har en ekstremt tydelig holdning til, hvordan Dannmark skal udvikle sig, for at overleve i fremtiden. Det er et opråb til Danmark og Danmarks beslutningstagere, som bare snakker om tingene i stedet for at gøre de rigtige tiltag og lytte til de rette erhvervsfolk (iværksættere), som har prøvet at drive virksomhed i virkeligheden uden støtte. Der skal være mere gunstige forhold for iværksættere, så flere arbejdspladser skabes og bliver i Danmark.

Med meget få ord - Danmarks indsats er vigtig, Danmark Gi' den gas - omformuleret citat fra fra boghilsenen:

Det var fedt, jeg blev underholdt, selv tak for indsatsen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)