Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Wordpress blog.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi skal have sat en wordpress side op, som skal bruges som en guide til et af vores produkter. Vores side skal ikke kunne super meget, så den burde ikke være specielt svær at sætte op.

Vi har ret meget styr på hvordan den skal sættes op, nu mangler vi bare en til at gøre det.

Er du en haj til wordpress, og kunne du være interesseret i opgaven, så skriv.

Mange tak 

Jesper

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:00

Hej Jesper,

Jeg står og skal til et møde nu, men senere i dag kan jeg sagtens være behjælpelig. Send mig PM, hvis du ikke finder en der lige kan klare skærende med det samme :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:11

Jesper Jensen:

Hej Amino,

Vi skal have sat en wordpress side op, som skal bruges som en guide til et af vores produkter. Vores side skal ikke kunne super meget, så den burde ikke være specielt svær at sætte op.

Vi har ret meget styr på hvordan den skal sættes op, nu mangler vi bare en til at gøre det.

Er du en haj til wordpress, og kunne du være interesseret i opgaven, så skriv.

Mange tak 

Jesper

Jeg hjælper gerne - Det lyder ikke til at det er en ret stor opgave, så jeg gør det gerne gratis (medmindre min "fordom" ikke indfries selvfølgelig ;-) )

Skriv en PB eller send en mail.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 14:00

Hejsa. 
Jeg driver iværksætter firmaet LabSec sammen med to, vi yder programmerings løsning af hver art. samt SEO
alle vores programmører er bosat i henholdsvis Indien, Pakistan og Australien 
ved alle vores ydelser hvor prisen overstiger 5.000 giver vi fri support i 3 måneder 
Du er velkommen til at kontakte os på kirkely123@gmail.com
Hilsen 
Anders Kirkely 
Co-founder
LabSec

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)