Vi skal have sat en wordpress side op, som skal bruges som en guide til et af vores produkter. Vores side skal ikke kunne super meget, så den burde ikke være specielt svær at sætte op.
Vi har ret meget styr på hvordan den skal sættes op, nu mangler vi bare en til at gøre det.
Er du en haj til wordpress, og kunne du være interesseret i opgaven, så skriv.
Jeg står og skal til et møde nu, men senere i dag kan jeg sagtens være behjælpelig. Send mig PM, hvis du ikke finder en der lige kan klare skærende med det samme :-)
Vi skal have sat en wordpress side op, som skal bruges som en guide til et af vores produkter. Vores side skal ikke kunne super meget, så den burde ikke være specielt svær at sætte op.
Vi har ret meget styr på hvordan den skal sættes op, nu mangler vi bare en til at gøre det.
Er du en haj til wordpress, og kunne du være interesseret i opgaven, så skriv.
Mange tak
Jesper
Jeg hjælper gerne - Det lyder ikke til at det er en ret stor opgave, så jeg gør det gerne gratis (medmindre min "fordom" ikke indfries selvfølgelig ;-) )
Hejsa. Jeg driver iværksætter firmaet LabSec sammen med to, vi yder programmerings løsning af hver art. samt SEO. alle vores programmører er bosat i henholdsvis Indien, Pakistan og Australien ved alle vores ydelser hvor prisen overstiger 5.000 giver vi fri support i 3 måneder Du er velkommen til at kontakte os på kirkely123@gmail.com Hilsen Anders Kirkely Co-founder LabSec