Hej alle SEO eksperter (og alle jer andre med viden om emnet) Jeg har fået gang i at lave et par små affiliate sider og har da også fået mit første salg igennem på en af dem(hurra...eller...). MEN så går det også så småt i stå. Jeg ligger halvdårligt i google på de fleste søgeord og ved ikke helt hvordan jeg kommer videre. Jeg har læst en del rundt omkring om linkbuilding og jeg er med på hvordan man kan gribe det an med nogle af de lidt vanskeligere links(gæsteindlæg osv), men for nogle affiliate sider er det jo enormt vanskeligt. Se f.eks. Casper Schneidereits side om kattebakker(kattebakker.dk). Hvordan f... får man lavet links til sådan en side. Bruger folks stadig splogs osv eller skal man holde sig 100% fra det? Og hvis ikke, hvordan starter man så med det? Er der nogle der har en række gode råd, blogindlægs etc. der virkelig får det ned på jorden og siger start med at gøre sådan her...og når du så har styr på det kan du gå igang med det svære? Eller er det kun de vanskelige links der tæller idag? Når man læser sådan en som dennisdrejer.dk, så skriver han jo en del om at han har stor success med splogs. Virker det virkelig stadigvæk idag? Ja, mest af alt er jeg godt og grundigt forvrirret i forhold til hvordan jeg kaster mig ud i det for alvor - så håber at nogen bare kan give mig et lille skub i en fornuftig retning. MVH Mikkel |
Jeg har brug for at vide det samme, så kigger lige med her