Jeg har aldrig fået nogen til at give konstruktiv feedback på min side www.drømmeriet.dk . Måske er det på tide nu ... for det er jo ikke helt godt nok, at kun jeg synes den er ok :)
Jeg tænker især på, hvad jeg kan gøre for at "fange" interessen på forsiden, og det er der helt sikkert nogen af jer, der er super meget mere skarpe til, end jeg.
På forhånd mange tak :)
mvh Jens
ps.: bommerten med et ø i url'en er jeg helt klar over ;)
JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.
Designet er generelt lidt sløjt, men det er ikke så vigtigt i din branche som i så mange andre. Dog er det ret generende, at du på nogle af siderne har en tom sidebar.
Vigtigere er det, at du fremstår meget utroværdig under "Kontakt og pris".
Følgende punkter vil hver især få mig til at vælge en anden udbyder:
Min største "bekymring" ang. din side er nok dit farvevalg. Nu da siden handler om sind og velvære, ville det så ikke være en god ide at bruge farver som blå, grøn, orange i dit design da de hver især repræsenterer netop det som du gør dig i.
En anden ting er at jeg synes tingene er krampet lidt sammen. Jeg ville skabe mere plads mellem kant og tekst, samt billede og højre kant. Gør det hele lidt mere luftigt.
Sidste ting er at jeg nok ville synliggøre din menu noget mere. Jeg synes at den flyder ud mellem alt teksten på siden.
Håber at du kan bruge kritikken til noget konstruktivt.
Tusinde tak for jeres feedback!... mange af tingene havde jeg på fornemmelsen, men dejligt med jeres bud.
Jeg er ved at lave siden om, og den foreløbige erstatning kan ses her: www.drømmeriet.dk ...tastaturet er rødglødende, da jeg bedst kan lide, at bygge ting fra bunden :)
JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.