Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmeriet.dk konstruktiv feedback modtages gerne

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har aldrig fået nogen til at give konstruktiv feedback på min side www.drømmeriet.dk . Måske er det på tide nu ... for det er jo ikke helt godt nok, at kun jeg synes den er ok :)

Jeg tænker især på, hvad jeg kan gøre for at "fange" interessen på forsiden, og det er der helt sikkert nogen af jer, der er super meget mere skarpe til, end jeg.

På forhånd mange tak :)

mvh Jens

ps.: bommerten med et ø i url'en er jeg helt klar over ;)

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:47

Ved faktisk ikke helt hvad jeg synes om dit design.

Din menu hopper ved mouse over
Intet link i dit logo
Den hvide baggrund skriger virker i ens øjne

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 23:51

Tak :)

Nej, jeg ved heller ikke helt, hvad jeg synes om mit design.

Link i logo tager jeg mig lige af.

om problemet er den hvide baggrund, eller de lidt lumre farver i midten er jeg ikke helt sikker på...

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:03

Designet er generelt lidt sløjt, men det er ikke så vigtigt i din branche som i så mange andre. Dog er det ret generende, at du på nogle af siderne  har en tom sidebar.

Vigtigere er det, at du fremstår meget utroværdig under "Kontakt og pris".

Følgende punkter vil hver især få mig til at vælge en anden udbyder:

• Din mail-adresse
  • At dine sessioner er på mere end 50 minutter
  • Din lave pris
  • Dit lave gebyr for afbud

Gratis første session kan være ok, hvis du udstråler professionalisme. Med ovenstående i mente får det dig til at se desperat ud.

Derudover kunne din kontaktformular og din CTA-knap på forsiden også godt trænge til at blive pimpet lidt.

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 00:10

Selve designet er jo en smagssag, og er måske ikke så vigtig i din branche.

Som andre også har nævnt, er baggrundsfarven måske lidt for lys, hvilket hurtigt kan genere øjnene.

En anden ting der irritere mig, er at siden hopper så snart jeg holder musen over et link i din menu.

- Ellers en fin lille side :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 00:14

Tak for input. For Coaching er tiden typisk 45 minutter - i forbindelse med psykoterapi, er sessioner længere.

Mail'en har jeg tænkt over, men har endnu ikke fundet en god løsning.

At prisen ligefrem får mig til at virke desperat har jeg ikke overvejet... det er ikke så godt, for desperat er jeg ikke :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16

gør menuen mere her er links så under streg dem så er det lettere at holde fokus på sidens menu

få mere mørk skrift type i fodnoten så er det lettere at læse dit cvr nummer og telefon nummer der

god ide med social medier på siden google plus og facebook især

få givet alle billeder titler og tags derved en chance de findes i en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 00:36

Hej Jens

Min største "bekymring" ang. din side er nok dit farvevalg. Nu da siden handler om sind og velvære, ville det så ikke være en god ide at bruge farver som blå, grøn, orange i dit design da de hver især repræsenterer netop det som du gør dig i.

En anden ting er at jeg synes tingene er krampet lidt sammen. Jeg ville skabe mere plads mellem kant og tekst, samt billede og højre kant. Gør det hele lidt mere luftigt.

Sidste ting er at jeg nok ville synliggøre din menu noget mere. Jeg synes at den flyder ud mellem alt teksten på siden.

Håber at du kan bruge kritikken til noget konstruktivt.

Michael 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 23:37

Tusinde tak for jeres feedback!... mange af tingene havde jeg på fornemmelsen, men dejligt med jeres bud.

Jeg er ved at lave siden om, og den foreløbige erstatning kan ses her: www.drømmeriet.dk ...tastaturet er rødglødende, da jeg bedst kan lide, at bygge ting fra bunden :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 02:03

...og så blev den nye side færdig (+/- et par detaljer) efter 8 timers arbejde :))) Hvad synes i?

Endnu engang tak fordi i satte mig igang med renoveringen af siden :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)