Jeg søger lidt hurtig feedback hjælp til min nye personlige blog.
Det er skal gives feedback på er:
Når i går ind på min side (HER) Hvilken Header bliver i så mødt af? Er det en Header hvor der står '' Frederik (Også et hjerte) Stokholm'' Eller er det en sort Header?
masser af indhold på forsiden på min computer resten af siderne intet indhold eller næsten intet spred mere indhold så er siden lang mere overskuelig der er alt for meget på forsiden især når der ikke er indehold på alle undersiderne
rss logo lav den i rss farve lidt hen mod rød så ville dette logo opdages nemmere
social medier klart en fordel med google plus på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mange tak for din feedback, dog var det ikke feedback som sådan jeg søgte.
Mikael christiansen:
masser af indhold på forsiden på min computer resten af siderne intet indhold eller næsten intet spred mere indhold så er siden lang mere overskuelig der er alt for meget på forsiden især når der ikke er indehold på alle undersiderne
Det er fordi jeg har ikke lavet indlæg i alle undersiderne endnu, da det er en ny blog.
Mange tak for din feedback, dog var det ikke feedback som sådan jeg søgte.
Mikael christiansen:
Det er fordi jeg har ikke lavet indlæg i alle undersiderne endnu, da det er en ny blog.
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
god arbejdslyst med siden så , jeg håber der kommer rigtigt meget gang i din blogs
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows