Hej Jeg håber at jeg er havnet i den rette forumkategori. Jeg er ejer af hickman pages, og har www.campingoversigten.dk. Jeg bor i Lyngby Taarbæk kommune og har et kollegieværelse. Jeg fik en mail om at jeg skulle betale et erhvervsaffaldsgebyr og et jordgebyr til kommunen. Dette er gjort ud fra mit CVR nr. Jeg har så sendt en mail hvor jeg har forklaret at jeg ikke bør betale gebyret på erhvervsaffald, da jeg jo ikke producerer noget ved at have en hjemmeside. Det var også fint nok, men skal stadig betale et jordgebyr. Dette jordgebyr skal alle husstande og alle firmaer betale. Nu kommer jeg til sagen... Jeg betaler allerede jordgebyr igennem kollegiet, men da jeg ringede til kommunen og forklarede dem det, sagde de bare at det var synd, og at man ikke kunne skille det ad... derfor skal man betale det 2 gange... Kan det virkelig være rigtigt?? Håber der er nogle der kan kaste lys over det. |
Jeg har selv boet på kollegieværelse i Lyngby, og haft firma samtidig, og jeg betalte ikke noget.
Jeg tror måske en eller anden embedsmand har fået det forkerte ben ud af sengen, men hvordan du lige løser problemet ved jeg sku ikke.