Jeg har lige startet det her online lystfiskermedie: FishingWatch
Jeg synes det er meget godt som det er, men jeg ved ikke hvad andre synes.
Derfor kunne jeg godt bruge lidt feedback.
I skal tænke på, at målgruppen ikke er udprægede design freaks eller specielt interesserede i teknologi og elektronik, de vil bare gerne have deres nyheder.
Med tiden vil jeg tilknytte skribenter og lave siden til et betalingssite.
Målet er, at jeg skal være konkurrent til de store printmedier og være det frste 100 % online lystfiskermagasin med unikt indhold fra egne journalister.
På forhånd tak.
Mvh
Daniel
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
pas på med at bruge presse klip tekster jeg ved ej hvor meget kopiret med der er samme tekster et par steder i stedet skrive delvis artiklen på siden ville jeg linke til den
være mere nyskabende det unikke er meget fremtiden nu , det er hårdt arbejde dog en nyheden andre har brugt ja det er arbejde vis vil bruge samme nyhed så skal man skrive det hele unikt
husk titler og tags på sidens billeder det kan give en del da man så kan få en del kliks igennem google billedet søgning
få masse vis videoer på siden helst dine gerne fuldt ud dine egne videoer
få skrevet masser presse meddelelsers ud om siden vær nyskabende
husk man bliver aldrig færdig med at forbedre sin side http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har absolut ingen interesse i fiskeri - og trods dette, så blev jeg engageret, da jeg læste de forskellige artikler :-).
Jeg er klar over, at du har planer om at gøre det til et betalingssite, og det er givetvis derfor, man skal logge ind for at læse resten af artiklerne.
Den del kunne jeg godt have undværet. Personligt hopper jeg altid selv videre til et andet site, hvis jeg støder på begrænsninger i form af login.
Jeg begyndte at fiske for 2 md siden sammen med 4-5 venner. vi har alle købt fiskestænger og udstyr og fisker tit.. til vores store overraskelse har vi os mødt en hel masse andre venner der også er begyndt at fiske. tilfældigt mødte vi dem på put and take og Aarhus havn.
Så interessen er stigende, det kan især bekræftes af at mange laver familie udflugter, dates eller bare en flok piger der ude og fiske(sjældnt syn, men det sker ofte nu!
Hvis du starter med at målrette din side mod de unge, så vil det være rigtig godt, da vi unge mennesker reklamer med alt på facebook hvor vi næste alle os har mindst 500 venner nu om dage, så skal siden nok få succse stille og roligt af sig selv.