Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel -

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger et Pro hotel hos Meebox.net og jeg skifter ALDRIG til en anden udbyder.. De drenge er simpelthen for sindssyge med deres exceptionelle support og venlighed.. Har ikke oplevet nogen nedbrud på Pro Hotel endnu ifølge Pingdom.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Følle
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:15

Søren Velling:
Jeg bruger et Pro hotel hos Meebox.net og jeg skifter ALDRIG til en anden udbyder.. De drenge er simpelthen for sindssyge med deres exceptionelle support og venlighed.. Har ikke oplevet nogen nedbrud på Pro Hotel endnu ifølge Pingdom.

Jeg kan bestemt tilslutte mig ovenstående. Og så er priserne rimelige.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:11

zerpex:
75-80% ud af de kunder vi har

Bruger du

95.211.160.105

som IP til dine webhoteller?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:12

Ja det gør vi

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:13

Søren Velling:
skifter ALDRIG til en anden udbyder

Betaler du også lidt mere end de fleste gør så forhåbentligt virker det som det skal.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:14

zerpex:
Ja det gør vi

Ok fint nok, lad os se når i har lidt flere kunder om hvor gode i er, den server har ikke ret mange kunder så ikke underligt at det kører godt.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:16

Modex:
Det er selvfølgelig prisen der er sammenligningsfaktoren, og vil gerne betale for at få noget der fungerer. (Men ønsker ikke at betale for alt muligt jeg ikke skal bruge).

bruger for det meste webhosting.dk til vore hoteller og nyder godt af muligheden for forskellige PHP og MySQL versioner, mulighed for at flytte e-mail plads imellem postkonti (man har 30 GB som standard som man kan flytte rundt efter behov). Om det er det rigtige for dig er ikke til at sige, generelt skal du kigge på om udbyderen har en god historik og generelt har været på markedet et stykke tid og ikke oversælger deres kapacitet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:18

Altså hvis du bruger yougetsignal.com til at finde siderne med, så kan vi melde ud at dette er ikke alle vores kunder.

Jeg har flere gange set andre IP'er hvor yougetsignal fx. påstår at ebay er hosted derpå.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:20

zerpex:
Jeg har flere gange set andre IP'er hvor yougetsignal fx. påstår at ebay er hosted derpå.

Bruges bestemt ikke, der er andre muligheder man kan bruge for at finde ud af hvor mange og hvilke domæner der er hostet¨på et givent IP.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)