er igang med at lave en forretningsplan så hvis det kunne lade sig gøre at se nogle priser på sådan noget da jeg vil mene. det er godt at komme nogle beløb på forretningsplanen det hele drejer sig om må 30k. bløbet er fint i pb hvis i ikke vil have det skal oplyses i debatten virksomheden ville starte fra bunden af også arbejde sig på ad. så ville høre hvad det ligge på da man er helt ny startet som sagt. er der ikke startet noget i nu da jeg skal være så sikker som muligt da det er mig der skal stå for at få pengene hjem til virksomheden Mvh MIke
self fejl igen hehe sorry ja jeg skal ud og låne 30.000 kr ja det er det jeg skal bruge for at komme igang med virksomheden. det er svært og sige forstår ikke lige det forventede beløb da jeg manglernogle priser på. foskringer og men hvad jeg har regnet sammen ind til nu er det omkring 19,000 i alt for
3000 værktøj
5000 bil maks beløb da det vil være et par 1000 mndre
som sagt er jeg igang med at lave en forretningplan. og spørg derfor om hvad prisen ligger på en revisor om måneden eller i timen eller årligt. det er bare det jeg skal først se om jeg kan lånene pengene fra banken
Der er store forskelle på revisor priser også afhængigt af om du ønsker hjælp til at bogføre og momsafstemning
Min pris for bogføring og momsafregningpr kvartal ligger på 1500 pr kvartal og udarbejdelse af regnskab på 3000 - 5000 pr år så et sted mellem 10 og 12.000 afhængig af hvor hurtig du vokser og bilags mængden gør det samme.