Hej alle jer kreative aminoer Jeg er meget kreativ, men har ikke meget held med at få ført min drøm, om at kunne leve af mine kreative evner, ud i livet. Jeg har malet i 4 år nu, mine malerier ses på www.lowensteen.com . Jeg har i 5 år prøvet at finde den rette syhjælp til at få produceret bhér og bikinier i storskåls størrelser. Jeg er ved at tabe modet da jeg nu har været så meget modgang imod på det område. Skal dog i gang med at lede efter systuer i Belgien, da jeg ved at der laver de disse str. Er der nogen som har nogle gode kontakter til systuer, hvor I ved med sikkerhed at de laver lingeri og badetøj i de sjældne store skål str? Jeg har fået lavet et symønster, det blev dog lavet efter den bh jeg sendte med og ikke den bikini jeg skal have lavet. Men Bhén er som jeg vil have det syet, fordi den pasform er ret god. Men ja tror godt den kan bruges selvom designet til bikinien er lidt anderledes i stof ect. Jeg mangler også gode galleri kontakter. Har prøvet at sende min folder rundt til alle gallerier i KBH, fik 2 nej tak og hørte ikke fra resten. Er der nogen der kan hjælpe mig?? Held og lykke til alle herinde Lise |
Art and Design
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Mit råd til dig er at søge ind på de censorerede udstillinger så som: KE - Kunstnernes Efterårsudstilling KP - Kunstnernes Påskeudstilling KS - Kunstnernes Sommerudstilling Charlottenborg De fire er de bedste udstillinger du kan deltage i, hvis du gerne vil ha tåen ind hos gallerister. Så hvis du har nogle af dem på dit cv, er du godt kørende. Det er vanskeligt at blive annerkendt og få mulighed for at komme ind hos de gode gallerister hvis du ikke har en baggrund fra kunstakademiet. Derfor må du gøre en ekstra indsats for at øge dine chancer. En anden god ting er at du tager på nogle gode kunstkurser, sæt nogle uger af til det. Mit foretrukne sted er Kunst Ærø, http://www.kunstaeroe.dk/ der udvikler du dig med lynets hast, bliver kraftig udfordret og bliver inspireret i hvad der foregår på kunstcenen lige nu. Jeg er selv en lykkelige maler der er blevet optaget på KS2007. Du kan se min blog på: http://www.idadyhr.blogspot.com/ Og se så at komme igang ;) Man må som maler godt være strategisk og ambisiøs! Gode hilsner |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
HEJ
Tusind tak for dine gode råd. Jeg fik dit svar og loggede af og kunne så ikke finde det igen. Nu så jeg det via google. Jeg har prøvet at kontakte Charlottenborg og fik svaret at jeg skulle være medlem af en forening og at de så kunne søge om at få lov til at udstille. Så det var lidt sværere end du lige fik det til at lyde. MVH Lise |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)