Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU revisor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!
Jeg kender, og har selv oplevet en del bøvl med SU, og dets uanede besværligheder, og ringer du til dem for at få klart svar, så kommer du ikke igennem.. Man bliver bedt om at ringe igen, og herefter lægges der på.
Derfor tænkte jeg: Kunne det ikke være en service for studerende at tilbyde lidt revisorarbejde til en favorabel pris, hvor man udregner hvad de kan tjene, hvornår SU'en kan meldes af inden der skal ske tilbagebetaling, hvordan regler med AM bidrag, honorar og feriepenge indordnes?
Er det noget man kunne tjene en skilling på?
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:54

Jeg tror at det er alt for simpel, så folk selv kan finde ud af det. Kan du ikke det, har de en beregner på deres hjemmeside.

Hvis man kender reglerne - Så kan man selv regne det ud? Jeg kunne da hvert fald selv regne det ud, da jeg skulle finde ud af det.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:04

Hej,

Det tror jeg altså ikke.. Under "Min SU" kan man jo se alt og ændre alt. Det jo virkelig let.. De gange jeg har ringet ind til dem, har de altid taget telefonen og været flinke.. Lige nu har de sikkert pres på, fordi så mange nye har søgt SU, men på en "normal" dag plejer deres service da at være god. 

Tror ikke på, at nogen studerende, ville bruge penge på revisor hjælp til deres SU, når det er så hamrende let... :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:16
Okay, jeg har aldrig gennem mine 4 år på dtu kunne komme igennem til dem.
Uden at kende jer ville jeg også mene at i går på uni, og det var mere tiltænkt 15-19 årige på ungdomsuddannelserne, i den alder er der ikke mange der kender reglerne, herunder at fx AM bidrag og honorar ikke medregnes (mener jeg ikke) osv.
Jeg må undersøge nærmere:)
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:25

Hej,

Igen har vi haft forskellige oplevelser. :) Jeg kendte i hvert fald reglerne ret godt, følte mine klassekammerater gjorde det samme. Jeg blev student i 2011. 

Tror ikke folk vil give penge for sådan en ydelse, når SU selv har en gratis service + man altid kan kontakte en UU vejleder og få hjælp til sin SU. Kan man gøre online, med live chat. Så tror det bliver svært, uden overhovedet at ville skyde din ide ned!! :)

Mvh

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:15

15-19 årige? Man kan først modtage su den dag man fylder 18. 

Og som 15-19 årig, vil man da langt hellere spørge sine forældre til råds, eller bruge pengene på shopping og fritid fremfor at bruge sine penge på revisor :-) Medmindre man har noget virkelig stort kørende, men mon ikke man så er ligeglad med de 1200 kr om måneden? :-) 

Jeg tror ikke rigtig der er noget i det desværre :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)