Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam beskeder på Amino

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jonas:

Jeg har selv fået et par stykker af dem. Yes, et par, altså mere end én ;).

Har aldrig svaret, da jeg er bange for at billedet af den Nigerianske scammer, vil skræmme min PC til døde.. Og så er jeg ikke særlig glad for virus heller. :)

Det er lidt sjovt at det indtil videre kun er not-plus-members der får disse frække tilbud. Måske, man skulle overveje at opsige sit abb...

jeg skam også fået ,måske er det mit profil billedet der trækker

Du er et særtilfælde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:36

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jonas:

Jeg har selv fået et par stykker af dem. Yes, et par, altså mere end én ;).

Har aldrig svaret, da jeg er bange for at billedet af den Nigerianske scammer, vil skræmme min PC til døde.. Og så er jeg ikke særlig glad for virus heller. :)

Det er lidt sjovt at det indtil videre kun er not-plus-members der får disse frække tilbud. Måske, man skulle overveje at opsige sit abb...

Du kan jo bare svare på emailen der er skrevet her på siden, så kan du jo oplyse os senere om billedet var besværet værd eller ej. ;)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 21:37

Har også netop modtaget den... Og hun sidder sågar og venter spændt på at jeg skal skrive tilbage.. Jamen dog en sød pige :-) syntes dog ikke at Thorborgsen har reklameret for den her nye service :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48

Hun er nu slettet :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:06

Høy:

Har også netop modtaget den... Og hun sidder sågar og venter spændt på at jeg skal skrive tilbage.. Jamen dog en sød pige :-) syntes dog ikke at Thorborgsen har reklameret for den her nye service :-)

Jeg har luret ham af for længe siden. Det er jo bare hans form for at hyppe en hest. Turboborg er jo sådan en slags 50/50 mand - "nårhhh ja, bliver jeg siddende i sadlen er det en succes - falder jeg ned, så bider jeg mig bare fast i halen og kæmper mig op på ryggen igen.

Man skal ej heller ikke glemme at Turboborg også er medejere af "spamfighter" - og selvfølig Amino - jeg kunne godt forestille mig at der kommer en et X-tra salgsagument for at blive PLUS.-medlem - i form af et "gratis" spamfigher-program.

Martin Thorborg er en "terrorist" - og han ved det virker. Sådan er det bare.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:15

@Michael Richard : total godt navn du har fundet.. "Turboborg".. HaHaHaHa.. Det er virkelig grineren... Altid godt at gå i seng med et smil på læben så tak :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)