Jeg har ikke set den gamle, men synes denne er ret fin. Det er nogle flotte ure i sælger, og de er pænt fotograferet på ens vis så man klart og tydeligt fornemmer deres forskelligheder. :-)
Én fejl som fremkommer her er dog at menuen til venstre med de forskellige ure, scroller ned sammen med siden. Jeg ved ikke om dette er meningen, men hvis det er bør den måske rettes til når den rammer bunden af siden, da den så står direkte oveni menupunktet Om Eyki.dk i sidens fod. (Jeg benytter Firefox, har ikke testet den i IE)
fodnoten hele venstre side går ind i menuen så man kan ikke se cvr nummer helt
generelt synes jeg menuen og fodnoten er alt for lys tekst farve når det er en hvid baggrund
jeg kan slet ikke se google plus på siden man behøver ikke en gang oprette en konto dertil for at have dette google plus logo på siden og det er jo en seo fordel desuden kan jeg ikke se facebook på siden det er også en fordel
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Sagt på jysk, er det lidt træls at menuen til venstre følger med ned, når du scroller. Det gør, at jeg ikke kan se det nederste af menuen, medmindre jeg manuelt zoomer ud.
Vil råde dig til at fjerne forstyrrende farver i dine billeder, såsom gult og rødt. De steder, hvor uret faktisk ER rødt eller gult, skal selvfølgelig ikke væk, men det gør altså en stort forskel :)
Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882" Smykker til mænd