Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feriebolig - ville du booke den her

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil give alle jer andre helt ret i, at det er svært at sætte fingeren på noget.
Men umiddelbart vil jeg stadig mene, at der er en masse ting (både design og funktion) der skal arbejdes videre med. Sitet er for anonymt lige nu - jeg får ikke en fornemmelse af hvad i egentligt tilbyder? Luksus ferier eller alm. charter rejser? Det hele måske?

Som sagt i jeres tidligere tråd tror jeg bestemt billedet i toppen er et af de store problemer. Kom lidt tættere på nogle mennesker/konkrete ferieboliger - et eller andet.
Og så teksten på forsiden, den er for "utydelig"; for grå og den er ikke gjort interessant på nogen måde. Få skrevet en lidt mere spændende tekst (ikke særlig meget længere) og så få gjort den lidt mere i øjne faldende.

Derudover får jeg alt for mange forskellige valgmuligheder på en gang (se også den anden tråd).

Endelig nævner mange andre, at den ligner en template - og jeg vil faktisk give dem ret. Jeg tror, at det er jeres "Vælg efter land"i venstre side der gør det. Den ligner virkelig en template-menu. Det skal gøres helt anderledes tror jeg.

Lidt flere umiddelbare inputs - held og lykke med siden :)

www.nfdesign.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Min absolut største indvending er at den ikke er dansk - jeg vil gerne booke fra en ikke-dansk side, men så skal det være fordi jege r gået efter lige den leverandør - f.eks. et amerikansk cruise selskab - ikke noget problem. Men som udgangspunkt skal siden være på dansk for at indgyde mig tillid.

 

Dernæst er selv sideindholdet for smalt i forhold til min browser - der sker for lidt - du skal have en kolonne ude i højre side også hvor tidligere gæster udtaler sig om din side og hvad de fandt på den, samt last minute tilbud, prisbaskere i øvrigt osv.

 

Layoutet er for fersk i farverne - hvis du kigger på Spies, mytravel osv - kan du se, at de har fanget "Her sker der noget sjovt for voksne" i deres layout - se f.eks. Spies venstre kolonne med forskellige aktiviteter og billeder.

 

Vil du være mere eksklusiv, så skal din side stadig signalere noget andet - jeg er enig i at det ligner et template.

 

Og så prøvede jeg at finde en ferie i Prag 10/7-14/7, men uden resultat - det er et skidt udgangspunkt, hvis siden er officielt åbnet. Så må du tilbyde kunden et andet produkt i stedet - ugen efter eller andet.

 

Håber du kan bruge mine input :)

Held og lykke

Fra Skive
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes fakstisk at hvis der blev finpudset lidt som en del andre påpeger ja så er du langt. Det jeg nok mest lægger vægt på når jeg tidligere har booket denne slags ferie, er at UDVALGET dvs mængden af boliger er ret afgørende. Kunne du så få lagt en 3-5 forskellige sprog ind så signalerer internationalitet så er du på banen.

Der er også en anden ting der er vigtig... jeg har tit og ofte brugt hotels.com til at booke værelse rundt i europa. God pris STORT udvalg fint nok. Havde så booket et "lavpris" hotel hvor jeg blev lidt nysgerrig over hvor stor rabat hotels EGENTLIGT kunne skaffe mig kontra den pris enhver kunde kan booke direkte til på hotellet egen side. Der blev jeg SGU sur, for nok gav hotels.com mig ingen rabat nej det var faktisk over 100 ,- Kr. dyrere pr. overnatning gennem hotels.com. Derfor hvis du laver en booking skal samme feriebolig ikke kunne bookes andre steder billigere.. gerne til samme pris men IKKE billigere. Så vil kunderne på din side surfe rundt alle andre steder for bedre udvalg/priser. Du skal derfor kunne tjene dine penge hos udbyderne IKKE hos kunderne.

 

God vind fremover

Claus

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
..som flere andre har sagt - det skal helt sikkert stå på dansk, før jeg vil være interesseret, ellers er der for stor usikkerhed

 

Vi skal til kreta i år, så jeg tænkte jeg ville kigge under kreta/græske øer.. Men det kunne jeg ikke finde

 

Jeg synes, der mangler en bedre beskrivelse af området det ligger i. Fx hvis jeg vil leje en bolig i tyrkiet, vil jeg gerne have billeder fra lokalområdet, et kort (a la krak-kort) som viser hvor det ligger i forhold til by, strand osv, en beskrivelse af de aktiviteter/seværdigheder der er i området, en generel beskrivelse fx hvad er national retterne, hvilken religion har de i landet, hvilken møntfod bruger de. Som siden er nu, skal man kende området lejligheden ligger i og bevidst søge lejlighed i det område. Som regel når vi har booket ferie, ved vi ikke på forhånd hvilket land/hvor i landet vi vil hen og plejer at vurdere ud fra beskrivelsen om det er fx et børnevenligt område.. I kunne fx lave det sådan at når man klikker på fx tyrkiet, kommer man til en infoside om tyrkiet, eller sådan at der øverst på siden er tekst/billeder fra tyrkiet, der virker indbydende.

 

Personligt kan jeg også bedst lide sider hvor man kan booke fx flybillet sammen med lejligheden eller læse information om hvordan man bedst/billigst kommer til stedet. Kan det fx bedst betale sig at køre selv og ad hvilken rute.

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Jeg kunen sagtens finde på at booke gennem denne side, jeg ser intet skummelt ved den. For mig er det ikke vigtigt at hjemmesiden udstråler noget der ikke er lavet over cms/templates.... men det er vigtigt at det virker troværdigt og at man får det man bestiller. Billederne matcher fint priserne og der er god og overskuelig information om emnerne. Helt fin side.

 

Men som Anja, ville jeg dog ikke booke på en engelsksproget side. Jeg foretrækker at få alle mine reservationsinformationer osv. på dansk.

 

Venligst Sue

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

 

Tak for jeres super indlæg. Bliv endelig ved.
Der bliver arbejdet på troværdigheden.

Mette, er Prag bedre nu? :
http://www.myholiday.com/Holiday-Vacation-Rentals-World_Europe_Eastern+Europe_Czech+Republic_City+of+Prague-en-1.psr

 

Det undrer mig at I ikke har været mere ude efter søgefunktionaliteten - det er personligt et af de områder jeg ikke er helt tilfreds med og som der arbejdes med. Et par af jer nævner det indirekte med at der f.eks. mangler kort funktion og det er jeg meget enig i. Men funkgerer søgningen ellers tilfredsstillende?


Carsten, vedr. rengøring så står der faktisk på mange af boligerne at det er inkluderet i prisen og dermed sikret at den næste overtager den ren.

 

Claus: Det med prisen er jeg meget opmærksom på og de er ikke dyrere andre steder. Jeg arbejder på at gøre dem billigere, men det er desværre ikke praktisk muligt lige nu.

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, desværre ikke - jeg søger på 3 overnatninger fra d. 10/7 på et b&b - og får no results. Måske ville det være smart hvis den selv foreslog det nærmeste mulige - hvad enten det er pris, dato, sted eller antal overnatninger? :)
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

Det ville nok ikke være så tosset nu hvor vi ingen b&b har i Prag.

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Nemlig - og som du skkert har gættet, så kan man ikke af teksten for sægeresultatet se, at der ikke findes nogen B&B - og eftersom der MÅ være B&B i Prag, tænker jeg som kunde at det er en fejl - måske skal man ikke kunne søge på noget der ikke er der?
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)